Rijksarchief • Document Detailpagina

Kennisgeving ontvangst aanvraag het kappen van 5 bomen (eiken en esdoorns), Burgemeester Stroinkstraat 371, 7547 RH Enschede

⏳ IN BEHANDELING
29.10.2025
REF: 5-459715

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-459715

Archiefdatum

29.10.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

29.10.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Enschede

Document Inhoud

Kennisgeving ontvangst aanvraag het kappen van 5 bomen (eiken en esdoorns), Burgemeester Stroinkstraat 371, 7547 RH Enschede

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Burgemeester Stroinkstraat 371 te Enschede

Coördinaten

LAT: 52.2317931 • LNG: 6.8281714

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (253437.377 472502.962)",
        "locatiepunt": "52.231793113909 6.8281713689057",
        "locatiegebied": "52.231793,6.8281714",
        "geometrielabel": "Burgemeester Stroinkstraat 371 te Enschede",
        "ligtInGemeente": "Enschede"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Op 19 oktober 2025 hebben wij een aanvraag ontvangen voor het kappen van 5 bomen (eiken en esdoorns) op de locatie Burgemeester Stroinkstraat 371, 7547 RH Enschede. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer 0153Z2025102100027.

De aanvraag wordt voorlopig behandeld volgens de reguliere procedure. Dit betekent dat wij over het algemeen binnen acht weken na ontvangst van de aanvraag een besluit nemen. Wij kunnen deze termijn één keer verlengen met zes weken. De termijn schort ook op als wij de aanvrager hebben gevraagd om aanvullende gegevens in te dienen. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via vergunning@enschede.nl of telefoonnummer 053 481 71 00.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-459715/1/html/gmb-2025-459715.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-459715/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-459715/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-459715/1/odt/gmb-2025-459715.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-459715/1/pdf/gmb-2025-459715.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-459715/1/xml/gmb-2025-459715.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-459715\/1\/xml\/gmb-2025-459715.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-459715\/1\/html\/gmb-2025-459715.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-459715\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-459715\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-459715\/1\/odt\/gmb-2025-459715.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-459715\/1\/pdf\/gmb-2025-459715.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-459715\/1\/xml\/gmb-2025-459715.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-10-29T09:08:18.654441+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-459715.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (253437.377 472502.962)",
                        "locatiepunt": "52.231793113909 6.8281713689057",
                        "locatiegebied": "52.231793,6.8281714",
                        "geometrielabel": "Burgemeester Stroinkstraat 371 te Enschede",
                        "ligtInGemeente": "Enschede"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "459715",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-10-29T09:07:27.9470825+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-10-29T09:07:27.9470825+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "andere beschikking",
                "title": "Kennisgeving ontvangst aanvraag het kappen van 5 bomen (eiken en esdoorns), Burgemeester Stroinkstraat 371, 7547 RH Enschede",
                "creator": "Enschede",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-10-29",
                "authority": "Enschede",
                "identifier": "gmb-2025-459715"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-10-29",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-10-29",
                "publisher": "Enschede",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}