Rijksarchief • Document Detailpagina

Kennisgeving besluit op aanvraag het wijzigen van de voorgevel(s) en het samenvoegen van twee winkelpanden, Kalanderstraat 4, 7511 HX Enschede

⏳ IN BEHANDELING
10.12.2025
REF: 5-528517

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-528517

Archiefdatum

10.12.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

10.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Enschede

Document Inhoud

Kennisgeving besluit op aanvraag het wijzigen van de voorgevel(s) en het samenvoegen van twee winkelpanden, Kalanderstraat 4, 7511 HX Enschede

Onderwerpen

Bestuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Kalanderstraat 4 te Enschede

Coördinaten

LAT: 52.2192492 • LNG: 6.8986726

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (258282.182 471205.577)",
        "locatiepunt": "52.2192492216119 6.89867263184186",
        "locatiegebied": "52.219249,6.8986726",
        "geometrielabel": "Kalanderstraat 4 te Enschede",
        "ligtInGemeente": "Enschede"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Wij hebben op 2 december 2025 een besluit genomen op de aanvraag met zaaknummer 0153Z2025082600066 voor het wijzigen van de voorgevel(s) en het samenvoegen van twee winkelpanden op de locatie Kalanderstraat 4. De vergunning is toegekend.

Indien u belanghebbende bent, kunt u bezwaar maken tegen het besluit. Vermeldt u daarbij het hierboven genoemde zaaknummer. U kunt het bezwaar richten aan Burgemeester en wethouders, postbus 20, 7500 AA Enschede. De termijn voor het indienen van een bezwaarschrift start op de dag nadat het besluit genomen is en bedraagt zes weken. Voor meer informatie over de procedure kunt u contact met ons opnemen via vergunning@enschede.nl of telefoonnummer 053 481 71 00.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-528517/1/html/gmb-2025-528517.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-528517/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-528517/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-528517/1/odt/gmb-2025-528517.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-528517/1/pdf/gmb-2025-528517.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-528517/1/xml/gmb-2025-528517.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-528517\/1\/xml\/gmb-2025-528517.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-528517\/1\/html\/gmb-2025-528517.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-528517\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-528517\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-528517\/1\/odt\/gmb-2025-528517.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-528517\/1\/pdf\/gmb-2025-528517.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-528517\/1\/xml\/gmb-2025-528517.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-10T09:07:33.545342+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-528517.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (258282.182 471205.577)",
                        "locatiepunt": "52.2192492216119 6.89867263184186",
                        "locatiegebied": "52.219249,6.8986726",
                        "geometrielabel": "Kalanderstraat 4 te Enschede",
                        "ligtInGemeente": "Enschede"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "528517",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-10T09:06:32.7298559+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-10T09:06:32.7298559+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "andere beschikking",
                "title": "Kennisgeving besluit op aanvraag het wijzigen van de voorgevel(s) en het samenvoegen van twee winkelpanden, Kalanderstraat 4, 7511 HX Enschede",
                "creator": "Enschede",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-10",
                "authority": "Enschede",
                "identifier": "gmb-2025-528517"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-10",
                "subject": "Bestuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-12-10",
                "publisher": "Enschede",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}