Rijksarchief • Document Detailpagina

Gemeente Opsterland Evaluatieverslag uitgevoerde bodemsanering

❓ ONBEKEND
31.10.2025
REF: 25-18017

Document Metadata

Referentienummer

prb-2025-18017

Archiefdatum

31.10.2025

Status

❓ ONBEKEND

Laatste wijziging

31.10.2025 00:00

Instantie Type

Provincies

Organisatie

Fryslân

Document Inhoud

Gemeente Opsterland Evaluatieverslag uitgevoerde bodemsanering

Onderwerpen

Natuur en milieu Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Stationsweg 48 8401DS Gorredijk

Coördinaten

LAT: 53.0073230 • LNG: 6.0637450

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Adres": {
        "postcode": "8401DS",
        "geometrie": "POINT(200411 558032)",
        "huisnummer": "48",
        "straatnaam": "Stationsweg",
        "woonplaats": "Gorredijk",
        "locatiepunt": "53.0073229544278 6.06374499840205",
        "locatiegebied": "53.007323,6.063745",
        "ligtInGemeente": "Opsterland"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

PROVINCIAAL BLAD

Beschikking verstuurd 27 oktober 2025.

Goedgekeurd is het evaluatieverslag.

Locatie: Stationsweg 48, 8401 DS Gorredijk, gemeente Opsterland.

Kenmerk: 2024-FUMO-0089069.

Belanghebbenden kunnen tegen de beschikking binnen zes weken na de verzenddatum van het besluit bezwaar maken bij Gedeputeerde Staten.

Wilt u mondeling reageren of de stukken inzien? Neemt u dan contact op met de FUMO, e-mail vsa@fumo.nl of tel. 0566-75 03 00. Bezoekadres: J.W. de Visserwei 10, 9001 ZE Grou.

Bezwaar- en beroepschriften moeten bevatten: naam en adres, het kenmerk van het betreffende besluit, motivering, datum en ondertekening.

Bezwaarschriften en zienswijzen kunt u sturen naar: Gedeputeerde Staten, postbus 20120, 8900 HM Leeuwarden.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/prb/2025/prb-2025-18017/1/html/prb-2025-18017.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/prb/2025/prb-2025-18017/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/prb/2025/prb-2025-18017/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/prb/2025/prb-2025-18017/1/odt/prb-2025-18017.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/prb/2025/prb-2025-18017/1/pdf/prb-2025-18017.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/prb/2025/prb-2025-18017/1/xml/prb-2025-18017.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/prb\/2025\/prb-2025-18017\/1\/xml\/prb-2025-18017.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/prb\/2025\/prb-2025-18017\/1\/html\/prb-2025-18017.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/prb\/2025\/prb-2025-18017\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/prb\/2025\/prb-2025-18017\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/prb\/2025\/prb-2025-18017\/1\/odt\/prb-2025-18017.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/prb\/2025\/prb-2025-18017\/1\/pdf\/prb-2025-18017.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/prb\/2025\/prb-2025-18017\/1\/xml\/prb-2025-18017.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-10-31T09:19:42.02367+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/prb-2025-18017.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "milieu",
                "content-area": "officielepublicaties\/prb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Provinciaal blad",
                "organisatietype": "provincie",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Adres": {
                        "postcode": "8401DS",
                        "geometrie": "POINT(200411 558032)",
                        "huisnummer": "48",
                        "straatnaam": "Stationsweg",
                        "woonplaats": "Gorredijk",
                        "locatiepunt": "53.0073229544278 6.06374499840205",
                        "locatiegebied": "53.007323,6.063745",
                        "ligtInGemeente": "Opsterland"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "18017",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-10-31T09:14:03.7397191+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-10-31T09:14:03.7397191+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Gemeente Opsterland Evaluatieverslag uitgevoerde bodemsanering",
                "creator": "Fryslân",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-10-31",
                "authority": "Fryslân",
                "identifier": "prb-2025-18017"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-10-31",
                "subject": "Natuur en milieu | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-10-31",
                "publisher": "Fryslân",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}