Rijksarchief • Document Detailpagina

Gemeente Tytsjerksteradiel - Aanvraag evenementenvergunning Kickboksgala op 15 november 2025 in Burgum

⏳ IN BEHANDELING
30.10.2025
REF: 5-471069

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-471069

Archiefdatum

30.10.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

30.10.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Tytsjerksteradiel

Document Inhoud

Gemeente Tytsjerksteradiel - Aanvraag evenementenvergunning Kickboksgala op 15 november 2025 in Burgum

Beschrijving

Kickboksgala op 15 november 2025 in Burgum

Onderwerpen

Cultuur en recreatie Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Gebiedsmarkering

Coördinaten

LAT: 53.2044951 • LNG: 5.9845435

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT(194913 579927)",
        "locatiepunt": "53.2044950513237 5.98454354491818",
        "locatiegebied": "53.204495,5.9845435",
        "geometrielabel": "Gebiedsmarkering",
        "ligtInGemeente": "Tytsjerksteradiel"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Op 24 oktober 2025 is de volgende aanvraag voor een vergunning/ontheffing binnengekomen:

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Op 24 oktober 2025 is de volgende aanvraag voor een vergunning/ontheffing binnengekomen:

Burgum, Kickboksschool, Florynwei 3i, kickboksgala voor jong en oud met muziek op 15 november 2025 van 12.00 uur tot 20.00 uur.

Stukken ter inzage / zienswijze indienen

Bovengenoemde aanvraag ligt twee weken na de eerste dag van de bekendmaking ter inzage in het gemeentehuis bij team Vergunningen. Tijdens deze termijn kunnen belanghebbenden ten aanzien van het verzoek hun zienswijze kenbaar maken bij de burgemeester/ het college van burgemeester en wethouders.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-471069/1/html/gmb-2025-471069.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-471069/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-471069/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-471069/1/odt/gmb-2025-471069.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-471069/1/pdf/gmb-2025-471069.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-471069/1/xml/gmb-2025-471069.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-471069\/1\/xml\/gmb-2025-471069.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-471069\/1\/html\/gmb-2025-471069.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-471069\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-471069\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-471069\/1\/odt\/gmb-2025-471069.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-471069\/1\/pdf\/gmb-2025-471069.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-471069\/1\/xml\/gmb-2025-471069.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-10-30T09:26:47.599544+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-471069.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT(194913 579927)",
                        "locatiepunt": "53.2044950513237 5.98454354491818",
                        "locatiegebied": "53.204495,5.9845435",
                        "geometrielabel": "Gebiedsmarkering",
                        "ligtInGemeente": "Tytsjerksteradiel"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "471069",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-10-30T09:17:20.6048699+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-10-30T09:17:20.6048699+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "evenementenvergunning",
                "title": "Gemeente Tytsjerksteradiel - Aanvraag evenementenvergunning Kickboksgala op 15 november 2025 in Burgum",
                "creator": "Tytsjerksteradiel",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-10-30",
                "authority": "Tytsjerksteradiel",
                "identifier": "gmb-2025-471069"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-10-30",
                "subject": "Cultuur en recreatie | Organisatie en beleid",
                "abstract": "Kickboksgala op 15 november 2025 in Burgum",
                "available": "2025-10-30",
                "publisher": "Tytsjerksteradiel",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}