Rijksarchief • Document Detailpagina

Stichting Ondersteuning Evenementen Doetinchem, Halloweenoptocht, 25 en 26 oktober 2025, vergunning verleend

✅ GOEDGEKEURD
29.10.2025
REF: 5-466904

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-466904

Archiefdatum

29.10.2025

Status

✅ GOEDGEKEURD

Laatste wijziging

29.10.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Doetinchem

Document Inhoud

Stichting Ondersteuning Evenementen Doetinchem, Halloweenoptocht, 25 en 26 oktober 2025, vergunning verleend

Onderwerpen

Economie Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Er is een vergunning verleend aan Stichting Ondersteuning Evenementen Doetinchem voor het houden van diverse activiteiten op zaterdag 25 oktober en zondag 26 oktober 2025. De diverse activiteiten vinden plaats op het Simonsplein in Doetinchem op zaterdag 25 oktober tussen 10.00 uur en 17.00 uur en zondag 26 oktober 2025 tussen 12.00 uur en 17.00 uur.

Als u het niet eens bent met dit besluit, kunt u een bezwaarschrift bij de burgemeester indienen. Dit moet u doen binnen zes weken nadat deze brief is verstuurd. U kunt de verzendatum opvragen bij de groep Apv (0314-377 377). In dit bezwaarschrift moet ten minste de naam, het adres en woonplaats van u staan. Ook moet u er een datum opzetten en onderaan de brief een handtekening. Het is belangrijk dat u de burgemeester duidelijk maakt waarom u bezwaar maakt tegen dit besluit.

Ook als u bezwaar maakt, blijft dit besluit geldig. Als u dat niet wilt, dan kunt u de rechter vragen om het besluit te schorsen. Dit heet een voorlopige voorziening. U kunt de rechter om een voorlopige voorziening vragen door een brief te sturen naar de Voorzieningenrechter, Rechtbank Gelderland, Postbus 9030, 6800 EM Arnhem. Het aanvragen van een voorlopige voorziening kost u geld.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-466904/1/html/gmb-2025-466904.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-466904/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-466904/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-466904/1/odt/gmb-2025-466904.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-466904/1/pdf/gmb-2025-466904.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-466904/1/xml/gmb-2025-466904.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-466904\/1\/xml\/gmb-2025-466904.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-466904\/1\/html\/gmb-2025-466904.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-466904\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-466904\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-466904\/1\/odt\/gmb-2025-466904.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-466904\/1\/pdf\/gmb-2025-466904.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-466904\/1\/xml\/gmb-2025-466904.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-10-29T09:14:57.05286+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-466904.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Weg": {
                        "geometrie": "MULTILINESTRING((216935 442226,216918 442246,216993 442278,216969 442324,216939 442305))",
                        "locatiegebied": "LINESTRING(6.2884141 51.965002,6.2881703 51.965184,6.2892673 51.965463,6.2889264 51.965879,6.2884865 51.965712)",
                        "geometrielabel": "Simonsplein, Doetinchem",
                        "ligtInGemeente": "Doetinchem"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "466904",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-10-29T09:12:01.0858746+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-10-29T09:12:01.0858746+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "evenementenvergunning",
                "title": "Stichting Ondersteuning Evenementen Doetinchem, Halloweenoptocht, 25 en 26 oktober 2025, vergunning verleend",
                "creator": "Doetinchem",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-10-29",
                "authority": "Doetinchem",
                "identifier": "gmb-2025-466904"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-10-29",
                "subject": "Economie | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-10-29",
                "publisher": "Doetinchem",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}