Rijksarchief • Document Detailpagina

Reguliere omgevingsvergunning verleend E 20 te Zuidlaren; het tijdelijk opvangen van vluchtelingen (tot en met 31 december 2026)

✅ GOEDGEKEURD
28.10.2025
REF: 5-465798

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-465798

Archiefdatum

28.10.2025

Status

✅ GOEDGEKEURD

Laatste wijziging

28.10.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Tynaarlo

Document Inhoud

Reguliere omgevingsvergunning verleend E 20 te Zuidlaren; het tijdelijk opvangen van vluchtelingen (tot en met 31 december 2026)

Beschrijving

Betreft: Besluit op locatie E 20 te Zuidlaren

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Het college van burgemeester en wethouders van Tynaarlo maakt bekend dat zij onderstaande omgevingsvergunning verleend hebben.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Het college van burgemeester en wethouders van Tynaarlo maakt bekend dat zij onderstaande omgevingsvergunning verleend hebben.

Locatie : E 20 te Zuidlaren

Omschrijving : het tijdelijk opvangen van vluchtelingen (tot en met 31 december 2026)

het afwijken van de regels in het Omgevingsplan

Verzonden: vrijdag 24 oktober 2025

Kenmerk : TYN-20251355

Rechtsmiddel: De termijn voor het indienen van een bezwaar bedraagt 6 weken. Deze start de dag na de verzenddatum. U kunt uw bezwaarschrift richten aan burgemeester en wethouders, postbus 5, 9480 AA Vries. U kunt tevens een voorlopige voorziening (schorsing) vragen aan de voorzieningenrechter van de Rechtbank Noord-Nederland, afdeling bestuursrecht, Postbus 150, 9700 AD Groningen.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-465798/1/html/gmb-2025-465798.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-465798/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-465798/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-465798/1/odt/gmb-2025-465798.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-465798/1/pdf/gmb-2025-465798.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-465798/1/xml/gmb-2025-465798.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-465798\/1\/xml\/gmb-2025-465798.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-465798\/1\/html\/gmb-2025-465798.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-465798\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-465798\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-465798\/1\/odt\/gmb-2025-465798.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-465798\/1\/pdf\/gmb-2025-465798.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-465798\/1\/xml\/gmb-2025-465798.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-10-28T09:16:25.729532+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-465798.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "ruimtelijke ordening",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((241552.045 567080.684, 241513.615 567040.994, 241533.355 567021.674, 241558.345 567039.314, 241564.855 567073.124, 241552.045 567080.684))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((6.6789668 53.08358,6.6783827 53.08323,6.6786721 53.083053,6.6790497 53.083207,6.6791559 53.08351,6.6789668 53.08358))",
                        "geometrielabel": "E 20 te Zuidlaren",
                        "ligtInGemeente": "Tynaarlo"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "465798",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-10-28T09:10:36.05312+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-10-28T09:10:36.05312+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Reguliere omgevingsvergunning verleend E 20 te Zuidlaren; het tijdelijk opvangen van vluchtelingen (tot en met 31 december 2026)",
                "creator": "Tynaarlo",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-10-28",
                "authority": "Tynaarlo",
                "identifier": "gmb-2025-465798"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-10-28",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "Betreft:  Besluit op locatie E 20 te Zuidlaren",
                "available": "2025-10-28",
                "publisher": "Tynaarlo",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}