Rijksarchief • Document Detailpagina

Provincie Noord-Brabant - besluit intrekken omgevingsvergunning – Audax B.V. – Burgemeester Krollaan 14 te Gilze

❓ ONBEKEND
21.08.2025
REF: 25-13739

Document Metadata

Referentienummer

prb-2025-13739

Archiefdatum

21.08.2025

Status

❓ ONBEKEND

Laatste wijziging

21.08.2025 00:00

Instantie Type

Provincies

Organisatie

Noord-Brabant

Document Inhoud

Provincie Noord-Brabant - besluit intrekken omgevingsvergunning – Audax B.V. – Burgemeester Krollaan 14 te Gilze

Onderwerpen

Natuur en milieu Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

PROVINCIAAL BLAD

Omgevingswet – Reguliere procedure

Gedeputeerde Staten van Noord-Brabant, maken bekend dat zij een ambtshalve omgevingsvergunning in zijn geheel intrekken.

Locatie: Burgemeester Krollaan 14 te Gilze

Activiteit: Milieubelastende activiteit

Voor: Open bodem energiesysteem

Aanvraagdatum : n.v.t. (Intrekken vergunning)

DSO-Kenmerk: n.v.t. (Intrekken vergunning)

Zaaknummer: Z-2025-011960

Verzenddatum besluit: 19 augustus 2025

U kunt op dit moment het besluit en de bijbehorende stukken enkel opvragen en inzien door een e-mail te sturen naar grondwater@odzob.nl, onder vermelding van zaaknummer of DSO kenmerk (zie publicatie).

Als u het niet eens bent met dit besluit en wordt u door dit besluit rechtstreeks in uw belang getroffen, dan kunt u een bezwaarschrift hiertegen indienen. Dit kan tot 6 weken na de dag van verzending van het besluit. Het besluit is toegezonden op 19 augustus 2025.

U kunt uw bezwaarschrift op 2 manieren indienen:

• Digitaal. Op www.brabant.nl/bezwaar vindt u de link ‘Bezwaar indienen’. U heeft hiervoor een digitale handtekening (DigiD of eHerkenning) nodig.

• Per post. Stuur uw bezwaarschrift naar:

Het college van Gedeputeerde Staten van Noord-Brabant

Secretariaat van de hoor- en adviescommissie

5200 MC 's‑Hertogenbosch

In het bezwaarschrift zet u:

• uw naam en adres;

• de datum, het kenmerk en een omschrijving van het besluit waarmee u het niet eens bent;

• de reden waarom u het niet eens bent met ons besluit;

• de datum van uw bezwaarschrift en uw handtekening;

• maakt u namens iemand anders bezwaar? Stuur dan een machtiging mee.

Voeg ook een kopie toe van het besluit waarmee u het niet eens bent. Op deze manier kunnen wij uw bezwaarschrift beter in behandeling nemen.

U kunt het secretariaat van de hoor- en adviescommissie bereiken via telefoonnummer (073) 680 83 04, faxnummer (073) 680 76 80 en e-mailadres bezwaar@brabant.nl.

Aan het indienen van een bezwaar zijn geen kosten verbonden.

Voorlopige voorziening

Als u een bezwaarschrift indient, dan heeft dit geen schorsende werking. Het besluit treedt in werking de dag na verzending van het besluit. Dat betekent dat het besluit geldt zolang uw bezwaarschrift in behandeling is. Het kan zijn dat u dit niet wilt. U kunt gelijktijdig met of na het indienen van een bezwaarschrift een verzoek om een voorlopige voorziening vragen bij de Rechtbank Oost-Brabant, sector Bestuursrecht, Postbus 90125, 5200 MA 's‑Hertogenbosch. De rechter besluit dan of het besluit wordt geschorst.

U kunt ook digitaal verzoeken om een voorlopige voorziening. Zie daarvoor: http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. U heeft hiervoor een digitale handtekening (DigiD of eHerkenning) nodig.

Er zijn kosten verbonden aan het vragen van een voorlopige voorziening (griffierecht).

Aan deze procedure is het zaaknummer Z-2025-011960 gekoppeld. U dient bij correspondentie dit zaaknummer te vermelden. Indien u gebruik maakt van e-mail, dan verzoeken we u het zaaknummer in de onderwerpregel te plaatsen. De correspondentie middels e-mail dient u te richten aan info@odzob.nl.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/prb/2025/prb-2025-13739/1/html/prb-2025-13739.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/prb/2025/prb-2025-13739/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/prb/2025/prb-2025-13739/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/prb/2025/prb-2025-13739/1/odt/prb-2025-13739.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/prb/2025/prb-2025-13739/1/pdf/prb-2025-13739.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/prb/2025/prb-2025-13739/1/xml/prb-2025-13739.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/prb\/2025\/prb-2025-13739\/1\/xml\/prb-2025-13739.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/prb\/2025\/prb-2025-13739\/1\/html\/prb-2025-13739.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/prb\/2025\/prb-2025-13739\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/prb\/2025\/prb-2025-13739\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/prb\/2025\/prb-2025-13739\/1\/odt\/prb-2025-13739.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/prb\/2025\/prb-2025-13739\/1\/pdf\/prb-2025-13739.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/prb\/2025\/prb-2025-13739\/1\/xml\/prb-2025-13739.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-08-21T09:50:18.854025+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/prb-2025-13739.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "milieu",
                "content-area": "officielepublicaties\/prb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Provinciaal blad",
                "organisatietype": "provincie",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON((124551.21275476085 395935.21660630766,124898.92972596313 395895.1744040204,124950.07800826972 395180.486267565,124631.01806927648 395099.5590233642,124551.21275476085 395935.21660630766))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((4.9481924 51.551552,4.9532091 51.55121,4.9540078 51.544789,4.9494154 51.544045,4.9481924 51.551552))",
                        "geometrielabel": "Vlak 1"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "13739",
                "terinzageleggingOP": "til-2025-28783",
                "datumEindeReactietermijn": "2025-10-01",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-08-21T09:18:42.8289943+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-08-21T09:18:42.8289943+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Provincie Noord-Brabant - besluit intrekken omgevingsvergunning – Audax B.V. – Burgemeester Krollaan 14 te Gilze",
                "creator": "Noord-Brabant",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-08-21",
                "authority": "Noord-Brabant",
                "identifier": "prb-2025-13739"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-08-21",
                "subject": "Natuur en milieu | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-08-21",
                "publisher": "Noord-Brabant",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}