Rijksarchief • Document Detailpagina

Ingediende aanvraag omgevingsvergunning: het plaatsen van gevelreclame bij de entree, Nieuwe Emmasingel 14 5611AM Eindhoven

⏳ IN BEHANDELING
27.10.2025
REF: 5-463194

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-463194

Archiefdatum

27.10.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

27.10.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Eindhoven

Document Inhoud

Ingediende aanvraag omgevingsvergunning: het plaatsen van gevelreclame bij de entree, Nieuwe Emmasingel 14 5611AM Eindhoven

Beschrijving

het plaatsen van gevelreclame bij de entree

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Gebiedsmarkering

Coördinaten

LAT: 51.4407637 • LNG: 5.4760037

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT(161174 383522)",
        "locatiepunt": "51.4407636858901 5.47600365931021",
        "locatiegebied": "51.440764,5.4760037",
        "geometrielabel": "Gebiedsmarkering",
        "ligtInGemeente": "Eindhoven"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Het hoofd van de sector Intake Vergunningen Toezicht en Handhaving geeft kennis dat onderstaande aanvraag omgevingsvergunning is ingediend.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Het hoofd van de sector Intake Vergunningen Toezicht en Handhaving geeft kennis dat onderstaande aanvraag omgevingsvergunning is ingediend.

Zaaknummer: EHV-ZP2025-008888

Omschrijving: het plaatsen van gevelreclame bij de entree

Nieuwe Emmasingel 14 5611AM Eindhoven

Datum ontvangst: 22-10-2025

De ingekomen omgevingsvergunning is uitsluitend ter kennisgeving en ligt niet ter inzage. Hiertegen staat nog geen bezwaarmogelijkheid open.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-463194/1/html/gmb-2025-463194.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-463194/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-463194/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-463194/1/odt/gmb-2025-463194.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-463194/1/pdf/gmb-2025-463194.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-463194/1/xml/gmb-2025-463194.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-463194\/1\/xml\/gmb-2025-463194.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-463194\/1\/html\/gmb-2025-463194.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-463194\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-463194\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-463194\/1\/odt\/gmb-2025-463194.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-463194\/1\/pdf\/gmb-2025-463194.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-463194\/1\/xml\/gmb-2025-463194.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-10-27T09:04:28.148853+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-463194.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT(161174 383522)",
                        "locatiepunt": "51.4407636858901 5.47600365931021",
                        "locatiegebied": "51.440764,5.4760037",
                        "geometrielabel": "Gebiedsmarkering",
                        "ligtInGemeente": "Eindhoven"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "463194",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-10-27T09:02:57.5356754+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-10-27T09:02:57.5356754+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Ingediende aanvraag omgevingsvergunning: het plaatsen van gevelreclame bij de entree, Nieuwe Emmasingel 14 5611AM Eindhoven",
                "creator": "Eindhoven",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-10-27",
                "authority": "Eindhoven",
                "identifier": "gmb-2025-463194"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-10-27",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "het plaatsen van gevelreclame bij de entree",
                "available": "2025-10-27",
                "publisher": "Eindhoven",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}