Rijksarchief • Document Detailpagina

Kennisgeving van Aanvraag Omgevingsvergunning Spirealaan 4, 1834 KM Sint Pancras

⏳ IN BEHANDELING
21.08.2025
REF: 5-364275

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-364275

Archiefdatum

21.08.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

21.08.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Dijk en Waard

Document Inhoud

Kennisgeving van Aanvraag Omgevingsvergunning Spirealaan 4, 1834 KM Sint Pancras

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Spirealaan 4 te Sint Pancras

Coördinaten

LAT: 52.6574994 • LNG: 4.7906694

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (114637 519058)",
        "locatiepunt": "52.6574993647946 4.79066939026178",
        "locatiegebied": "52.657499,4.7906694",
        "geometrielabel": "Spirealaan 4 te Sint Pancras",
        "ligtInGemeente": "Dijk en Waard"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Kennisgeving van Aanvraag Omgevingsvergunning Spirealaan 4, 1834 KM Sint Pancras

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Kennisgeving van Aanvraag Omgevingsvergunning Spirealaan 4, 1834 KM Sint Pancras

Op 18-08-2025 hebben wij een aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen voor het plaatsen van een airco unit op de locatie Spirealaan 4, 1834 KM Sint Pancras. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer 1139707.

De aanvraag wordt getoetst voordat een besluit wordt genomen

Het besluit op de aanvraag zal hier ook worden gepubliceerd. Als u het niet eens bent met dat besluit kunt u daartegen dan pas bezwaar maken. Tegen een aanvraag kunt u geen bezwaar maken.

Mail of bel gerust als u nog vragen heeft

U kunt ons bellen op telefoonnummer (072) 575 55 55 of email naar post@dijkenwaard.nl

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-364275/1/html/gmb-2025-364275.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-364275/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-364275/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-364275/1/odt/gmb-2025-364275.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-364275/1/pdf/gmb-2025-364275.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-364275/1/xml/gmb-2025-364275.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-364275\/1\/xml\/gmb-2025-364275.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-364275\/1\/html\/gmb-2025-364275.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-364275\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-364275\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-364275\/1\/odt\/gmb-2025-364275.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-364275\/1\/pdf\/gmb-2025-364275.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-364275\/1\/xml\/gmb-2025-364275.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-08-21T09:19:59.448913+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-364275.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (114637 519058)",
                        "locatiepunt": "52.6574993647946 4.79066939026178",
                        "locatiegebied": "52.657499,4.7906694",
                        "geometrielabel": "Spirealaan 4 te Sint Pancras",
                        "ligtInGemeente": "Dijk en Waard"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "364275",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-08-21T09:11:54.7525027+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-08-21T09:11:54.7525027+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Kennisgeving van Aanvraag Omgevingsvergunning Spirealaan 4, 1834 KM Sint Pancras",
                "creator": "Dijk en Waard",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-08-21",
                "authority": "Dijk en Waard",
                "identifier": "gmb-2025-364275"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-08-21",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-08-21",
                "publisher": "Dijk en Waard",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}