Rijksarchief • Document Detailpagina

Aanvraag vergunning voor Koopvaardijweg 15 Het realiseren van Innamepunt Statiegeld inrit en hekwerk aan Koopvaardijweg 15, 4906 CV Oosterhout

⏳ IN BEHANDELING
16.10.2025
REF: 5-441544

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-441544

Archiefdatum

16.10.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

16.10.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Oosterhout

Document Inhoud

Aanvraag vergunning voor Koopvaardijweg 15 Het realiseren van Innamepunt Statiegeld inrit en hekwerk aan Koopvaardijweg 15, 4906 CV Oosterhout

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Koopvaardijweg 15 te Oosterhout

Coördinaten

LAT: 51.6664979 • LNG: 4.8440967

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (117426.81 408771.69)",
        "locatiepunt": "51.6664978898587 4.84409666793444",
        "locatiegebied": "51.666498,4.8440967",
        "geometrielabel": "Koopvaardijweg 15 te Oosterhout",
        "ligtInGemeente": "Oosterhout"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Ontvangen aanvraag omgevingsvergunning reguliere procedure:

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Ontvangen aanvraag omgevingsvergunning reguliere procedure:

Koopvaardijweg 15, 4906 CV Oosterhout, Koopvaardijweg 15 Het realiseren van Innamepunt Statiegeld inrit en hekwerk (1081831 ontvangen 07-10-2025)

Wilt u een inhoudelijke toelichting op plannen dan kunt u deze digitaal opvragen bij Team Vergunningen, Toezicht en Handhaving via het

contactformulier https://samenwerkendegemeenten.equalit.nl/formulier/nl-NL/Oosterhout/scContactformulier.aspxGelieve het referentienummer 1081831 hierbij te vermelden.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-441544/1/html/gmb-2025-441544.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-441544/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-441544/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-441544/1/odt/gmb-2025-441544.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-441544/1/pdf/gmb-2025-441544.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-441544/1/xml/gmb-2025-441544.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-441544\/1\/xml\/gmb-2025-441544.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-441544\/1\/html\/gmb-2025-441544.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-441544\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-441544\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-441544\/1\/odt\/gmb-2025-441544.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-441544\/1\/pdf\/gmb-2025-441544.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-441544\/1\/xml\/gmb-2025-441544.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-10-16T09:11:24.244087+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-441544.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (117426.81 408771.69)",
                        "locatiepunt": "51.6664978898587 4.84409666793444",
                        "locatiegebied": "51.666498,4.8440967",
                        "geometrielabel": "Koopvaardijweg 15 te Oosterhout",
                        "ligtInGemeente": "Oosterhout"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "441544",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-10-16T09:10:33.4368731+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-10-16T09:10:33.4368731+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Aanvraag vergunning voor Koopvaardijweg 15 Het realiseren van Innamepunt Statiegeld inrit en hekwerk aan Koopvaardijweg 15, 4906 CV Oosterhout",
                "creator": "Oosterhout",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-10-16",
                "authority": "Oosterhout",
                "identifier": "gmb-2025-441544"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-10-16",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-10-16",
                "publisher": "Oosterhout",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}