Rijksarchief • Document Detailpagina

Besluit evenementenvergunning Afgebroken (Ingetrokken) - Prinsengracht 769 in AMSTERDAM

❓ ONBEKEND
13.10.2025
REF: 5-441471

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-441471

Archiefdatum

13.10.2025

Status

❓ ONBEKEND

Laatste wijziging

13.10.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Amsterdam

Document Inhoud

Besluit evenementenvergunning Afgebroken (Ingetrokken) - Prinsengracht 769 in AMSTERDAM

Beschrijving

Afgebroken (Ingetrokken): het houden van event Fosbury X ADE ter hoogte van Prinsengracht 769 in AMSTERDAM

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Prinsengracht 769 1017JZ Amsterdam

Coördinaten

LAT: 52.3637802 • LNG: 4.8868422

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Adres": {
        "postcode": "1017JZ",
        "geometrie": "POINT(120918.314 486327.6)",
        "huisletter": "A",
        "huisnummer": "769",
        "straatnaam": "Prinsengracht",
        "woonplaats": "Amsterdam",
        "locatiepunt": "52.3637801910902 4.88684222354487",
        "locatiegebied": "52.36378,4.8868422",
        "ligtInGemeente": "Amsterdam"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Afgebroken (Ingetrokken): het houden van event Fosbury X ADE ter hoogte van Prinsengracht 769 in AMSTERDAM

Datum van: 24-10-2025

Datum t/m: 24-10-2025

Bezoekers drukste moment: 450

Activiteiten: Er is een album release van een member van ons. Gratis hapjes en drankjes en mensen mogen komen dansen!

Verzonden naar aanvrager op: 08-10-2025

Kenmerk gemeente: Z/25/2977668

Het besluit en bijbehorende stukken kunt u per e-mail ontvangen. Stuur een e-mail naar horecavergunningen.sdc@amsterdam.nl en vermeld straatnaam, huisnummer en het gemeente kenmerk in uw verzoek.

Wilt u de stukken fysiek inzien, dan kunt u bellen met het gemeentelijk informatienummer 14020.

Bent u het niet eens met dit besluit? Belanghebbenden kunnen bezwaar maken. Dit moet binnen 6 weken vanaf de eerstvolgende dag nadat het besluit verzonden is naar de aanvrager.

U kunt met uw DigiD of E-herkenning digitaal bezwaar maken via: www.amsterdam.nl/bezwaar/jb

U kunt uw bezwaarschrift ook per post sturen naar: Gemeente Amsterdam T.a.v. Juridisch Bureau Postbus 483 1000 AL Amsterdam

Vermeld in uw bezwaarschrift altijd:

uw naam, adres en telefoonnummer;

de datum waarop u het bezwaarschrift schrijft en uw handtekening;

het besluit waartegen u bezwaar maakt, datum en referentienummer/kenmerk van het besluit;

de reden(en) waarom u bezwaar maakt;

eventueel uw e-mailadres.

Dient iemand anders namens u het bezwaarschrift in? Stuur dan een machtiging mee. Na ontvangst informeren wij u over de afhandeling van uw bezwaarschrift.

Meer informatie over het indienen van een bezwaarschrift tegen een besluit van de gemeente Amsterdam vindt u op: www.amsterdam.nl/contact/bezwaar-maken-besluit.

Het indienen van een bezwaarschrift heeft geen schorsende werking. Dat wil zeggen dat het besluit waartegen u bezwaar maakt geldig blijft totdat er een besluit is genomen op uw bezwaar. U kunt dat voorkomen door een voorlopige voorziening bij de bestuursrechter te vragen. Daar moet u wel voor betalen. Ga voor informatie over de kosten en over de voorwaarden naar de website van de Rechtspraak.

U dient een verzoek om een voorlopige voorziening in bij:

De voorzieningenrechter van de Rechtbank Amsterdam

Afdeling Publiekrecht - team bestuursrecht

Of digitaal via https://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Hiervoor heeft u een DigiD nodig. Op deze site vindt u ook meer informatie.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-441471/1/html/gmb-2025-441471.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-441471/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-441471/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-441471/1/odt/gmb-2025-441471.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-441471/1/pdf/gmb-2025-441471.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-441471/1/xml/gmb-2025-441471.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-441471\/1\/xml\/gmb-2025-441471.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-441471\/1\/html\/gmb-2025-441471.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-441471\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-441471\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-441471\/1\/odt\/gmb-2025-441471.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-441471\/1\/pdf\/gmb-2025-441471.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-441471\/1\/xml\/gmb-2025-441471.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-10-13T09:07:44.257241+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-441471.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Adres": {
                        "postcode": "1017JZ",
                        "geometrie": "POINT(120918.314 486327.6)",
                        "huisletter": "A",
                        "huisnummer": "769",
                        "straatnaam": "Prinsengracht",
                        "woonplaats": "Amsterdam",
                        "locatiepunt": "52.3637801910902 4.88684222354487",
                        "locatiegebied": "52.36378,4.8868422",
                        "ligtInGemeente": "Amsterdam"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "441471",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-10-13T09:04:42.1711446+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-10-13T09:04:42.1711446+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "evenementenvergunning",
                "title": "Besluit evenementenvergunning Afgebroken (Ingetrokken) - Prinsengracht 769 in AMSTERDAM",
                "creator": "Amsterdam",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-10-13",
                "authority": "Amsterdam",
                "identifier": "gmb-2025-441471"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-10-13",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "Afgebroken (Ingetrokken): het houden van event Fosbury X ADE ter hoogte van Prinsengracht 769 in AMSTERDAM",
                "available": "2025-10-13",
                "publisher": "Amsterdam",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}