Rijksarchief • Document Detailpagina

Toestemming voor een kraan van 18 september 2025 tot en met 6 maart 2026 aan Dokter Kerssemakersstraat te Mierlo

❓ ONBEKEND
09.10.2025
REF: 5-435597

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-435597

Archiefdatum

09.10.2025

Status

❓ ONBEKEND

Laatste wijziging

09.10.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Geldrop-Mierlo

Document Inhoud

Toestemming voor een kraan van 18 september 2025 tot en met 6 maart 2026 aan Dokter Kerssemakersstraat te Mierlo

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Verleende vergunningen APV/bijzondere wetten

Locatie : Dokter Kerssemakersstraat in Mierlo

Verzenddatum besluit : 25 september 2025

Omschrijving : Kraan op verschillende locaties aan de Kerssemakersstraat in Mierlo van 18 september 2025 t/m 6 maart 2026.

Inzagetermijn en bezwaar maken?

Tegen de besluiten kunnen belanghebbenden binnen zes weken na verzenddatum van het besluit een gemotiveerd bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders van Geldrop-Mierlo, Postbus 10101, 5660 GA Geldrop. U kunt er ook voor kiezen om uw bezwaarschrift digitaal in te dienen via https://www.geldrop-mierlo.nl/bezwaar-maken/. Hiervoor moet u beschikken over een elektronische handtekening (DigiD voor particulieren / E-Herkenning voor bedrijven).

Als het spoed heeft, kunt u tegelijk met uw bezwaarschrift een verzoek om een voorlopige voorziening indienen bij de voorzieningenrechter van de rechtbank Oost-Brabant, sector Bestuursrecht, Postbus 90125, 5200 MA ’s-Hertogenbosch.

Wilt u meer informatie over het maken van bezwaar of beroep bij de overheid, kijk dan op www.geldrop-mierlo.nl. Wilt u meer weten over aanvragen en besluiten? Neem dan contact op met de gemeente via telefoonnummer (040) 289 38 93.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-435597/1/html/gmb-2025-435597.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-435597/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-435597/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-435597/1/odt/gmb-2025-435597.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-435597/1/pdf/gmb-2025-435597.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-435597/1/xml/gmb-2025-435597.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-435597\/1\/xml\/gmb-2025-435597.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-435597\/1\/html\/gmb-2025-435597.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-435597\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-435597\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-435597\/1\/odt\/gmb-2025-435597.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-435597\/1\/pdf\/gmb-2025-435597.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-435597\/1\/xml\/gmb-2025-435597.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-10-09T09:09:08.312404+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-435597.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Weg": {
                        "geometrie": "MULTILINESTRING((171406 383522,171473 383468,171686 383398))",
                        "locatiegebied": "LINESTRING(5.6231687 51.440559,5.6241298 51.440071,5.62719 51.439436)",
                        "geometrielabel": "Dokter Kerssemakersstraat, Mierlo",
                        "ligtInGemeente": "Geldrop-Mierlo"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "435597",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-10-09T09:07:07.1491806+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-10-09T09:07:07.1491806+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "andere vergunning",
                "title": "Toestemming voor een kraan van 18 september 2025 tot en met 6 maart 2026 aan Dokter Kerssemakersstraat te Mierlo",
                "creator": "Geldrop-Mierlo",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-10-09",
                "authority": "Geldrop-Mierlo",
                "identifier": "gmb-2025-435597"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-10-09",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-10-09",
                "publisher": "Geldrop-Mierlo",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}