Rijksarchief • Document Detailpagina

Verleende vergunning voor nieuwe aanleg telecommunicatie op Haarlemmerweg 101 2334GD Leiden e.o.

✅ GOEDGEKEURD
09.10.2025
REF: 5-436784

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-436784

Archiefdatum

09.10.2025

Status

✅ GOEDGEKEURD

Laatste wijziging

09.10.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Leiden

Document Inhoud

Verleende vergunning voor nieuwe aanleg telecommunicatie op Haarlemmerweg 101 2334GD Leiden e.o.

Beschrijving

nieuwe aanleg telecommunicatie

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Gebiedsmarkering

Coördinaten

LAT: 52.1743849 • LNG: 4.4896938

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT(93607 465517)",
        "locatiepunt": "52.1743848507908 4.48969377192685",
        "locatiegebied": "52.174385,4.4896938",
        "geometrielabel": "Gebiedsmarkering",
        "ligtInGemeente": "Leiden"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Kenmerk: Z/25/3890183

Datum besluit: 07-10-2025

Locatie: Haarlemmerweg 101 2334GD Leiden

Omschrijving: nieuwe aanleg telecommunicatie

Inzage: De aanvraag/het besluit kunt u vanaf a.s. vrijdag opvragen bij het team Vergunningen Openbare Ruimte, via telefoonnummer 14 071 of via het klantcontactformulier op de website van Gemeente Leiden.

Bezwaar: Wie rechtstreeks in zijn belangen is getroffen kan binnen zes weken na de, achter de verleende vergunning vermelde, datum een bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders van Leiden, Postbus 9100, 2300 PC Leiden.

Wanneer, vanwege de betrokken belangen, spoed is vereist kan om een voorlopige voorziening worden verzocht bij de voorzieningenrechter van de rechtbank Den Haag, Postbus 20302, 2500 EH Den Haag.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-436784/1/html/gmb-2025-436784.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-436784/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-436784/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-436784/1/odt/gmb-2025-436784.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-436784/1/pdf/gmb-2025-436784.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-436784/1/xml/gmb-2025-436784.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-436784\/1\/xml\/gmb-2025-436784.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-436784\/1\/html\/gmb-2025-436784.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-436784\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-436784\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-436784\/1\/odt\/gmb-2025-436784.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-436784\/1\/pdf\/gmb-2025-436784.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-436784\/1\/xml\/gmb-2025-436784.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-10-09T09:17:43.118902+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-436784.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT(93607 465517)",
                        "locatiepunt": "52.1743848507908 4.48969377192685",
                        "locatiegebied": "52.174385,4.4896938",
                        "geometrielabel": "Gebiedsmarkering",
                        "ligtInGemeente": "Leiden"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "436784",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-10-09T09:10:27.0995593+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-10-09T09:10:27.0995593+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "andere beschikking",
                "title": "Verleende vergunning voor nieuwe aanleg telecommunicatie op Haarlemmerweg 101 2334GD Leiden e.o.",
                "creator": "Leiden",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-10-09",
                "authority": "Leiden",
                "identifier": "gmb-2025-436784"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-10-09",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "nieuwe aanleg telecommunicatie",
                "available": "2025-10-09",
                "publisher": "Leiden",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}