Rijksarchief • Document Detailpagina

Ingekomen aanvraag omgevingsvergunning Kandelaar 13, 4142 LM Leerdam

⏳ IN BEHANDELING
03.10.2025
REF: 5-428117

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-428117

Archiefdatum

03.10.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

03.10.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Vijfheerenlanden

Document Inhoud

Ingekomen aanvraag omgevingsvergunning Kandelaar 13, 4142 LM Leerdam

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Kandelaar 13 te Leerdam

Coördinaten

LAT: 51.8915342 • LNG: 5.0674845

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (132991.081 433716.26)",
        "locatiepunt": "51.8915341960692 5.06748446165959",
        "locatiegebied": "51.891534,5.0674845",
        "geometrielabel": "Kandelaar 13 te Leerdam",
        "ligtInGemeente": "Vijfheerenlanden"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Op 30-09-2025 heeft de gemeente een aanvraag omgevingsvergunning (regulier) ontvangen voor het perceel Kandelaar 13, 4142 LM Leerdam. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer OVR-2025-009127. De aanvraag betreft het plaatsen van een erfafscheiding.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Op 30-09-2025 heeft de gemeente een aanvraag omgevingsvergunning (regulier) ontvangen voor het perceel Kandelaar 13, 4142 LM Leerdam. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer OVR-2025-009127. De aanvraag betreft het plaatsen van een erfafscheiding.

Nadat de aanvraag is beoordeeld neemt de gemeente een besluit. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via omgevingsloket@vijfheerenlanden.nl of telefoonnummer 088-599 7000.

Tegen aanvragen kunt u geen bezwaar indienen. Dit is pas mogelijk nadat de gemeente een besluit heeft genomen.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-428117/1/html/gmb-2025-428117.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-428117/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-428117/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-428117/1/odt/gmb-2025-428117.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-428117/1/pdf/gmb-2025-428117.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-428117/1/xml/gmb-2025-428117.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-428117\/1\/xml\/gmb-2025-428117.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-428117\/1\/html\/gmb-2025-428117.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-428117\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-428117\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-428117\/1\/odt\/gmb-2025-428117.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-428117\/1\/pdf\/gmb-2025-428117.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-428117\/1\/xml\/gmb-2025-428117.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-10-03T09:13:40.683004+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-428117.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (132991.081 433716.26)",
                        "locatiepunt": "51.8915341960692 5.06748446165959",
                        "locatiegebied": "51.891534,5.0674845",
                        "geometrielabel": "Kandelaar 13 te Leerdam",
                        "ligtInGemeente": "Vijfheerenlanden"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "428117",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-10-03T09:10:40.3098996+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-10-03T09:10:40.3098996+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Ingekomen aanvraag omgevingsvergunning Kandelaar 13, 4142 LM Leerdam",
                "creator": "Vijfheerenlanden",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-10-03",
                "authority": "Vijfheerenlanden",
                "identifier": "gmb-2025-428117"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-10-03",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-10-03",
                "publisher": "Vijfheerenlanden",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}