Rijksarchief • Document Detailpagina

Verleende vergunning voor nieuwe aanleg telecommunicatie op Gooimeerlaan 25 2317JZ Leiden e.o.

✅ GOEDGEKEURD
02.10.2025
REF: 5-409167

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-409167

Archiefdatum

02.10.2025

Status

✅ GOEDGEKEURD

Laatste wijziging

02.10.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Leiden

Document Inhoud

Verleende vergunning voor nieuwe aanleg telecommunicatie op Gooimeerlaan 25 2317JZ Leiden e.o.

Beschrijving

nieuwe aanleg telecommunicatie

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Gebiedsmarkering

Coördinaten

LAT: 52.1771573 • LNG: 4.4961588

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT(94053 465820)",
        "locatiepunt": "52.1771573175811 4.4961587544103",
        "locatiegebied": "52.177157,4.4961588",
        "geometrielabel": "Gebiedsmarkering",
        "ligtInGemeente": "Leiden"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Kenmerk: Z/25/3875747

Datum besluit: 18-09-2025

Locatie: Gooimeerlaan 25 2317JZ Leiden

Omschrijving: nieuwe aanleg telecommunicatie

Inzage: De aanvraag/het besluit kunt u vanaf a.s. vrijdag opvragen bij het team Vergunningen Openbare Ruimte, via telefoonnummer 14 071 of via het klantcontactformulier op de website van Gemeente Leiden.

Bezwaar: Wie rechtstreeks in zijn belangen is getroffen kan binnen zes weken na de, achter de verleende vergunning vermelde, datum een bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders van Leiden, Postbus 9100, 2300 PC Leiden.

Wanneer, vanwege de betrokken belangen, spoed is vereist kan om een voorlopige voorziening worden verzocht bij de voorzieningenrechter van de rechtbank Den Haag, Postbus 20302, 2500 EH Den Haag.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-409167/1/html/gmb-2025-409167.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-409167/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-409167/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-409167/1/odt/gmb-2025-409167.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-409167/1/pdf/gmb-2025-409167.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-409167/1/xml/gmb-2025-409167.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-409167\/1\/xml\/gmb-2025-409167.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-409167\/1\/html\/gmb-2025-409167.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-409167\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-409167\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-409167\/1\/odt\/gmb-2025-409167.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-409167\/1\/pdf\/gmb-2025-409167.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-409167\/1\/xml\/gmb-2025-409167.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-10-02T09:09:23.820955+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-409167.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT(94053 465820)",
                        "locatiepunt": "52.1771573175811 4.4961587544103",
                        "locatiegebied": "52.177157,4.4961588",
                        "geometrielabel": "Gebiedsmarkering",
                        "ligtInGemeente": "Leiden"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "409167",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-10-02T09:08:51.8029366+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-10-02T09:08:51.8029366+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "andere vergunning",
                "title": "Verleende vergunning voor nieuwe aanleg telecommunicatie op Gooimeerlaan 25 2317JZ Leiden e.o.",
                "creator": "Leiden",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-10-02",
                "authority": "Leiden",
                "identifier": "gmb-2025-409167"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-10-02",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "nieuwe aanleg telecommunicatie",
                "available": "2025-10-02",
                "publisher": "Leiden",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}