Rijksarchief • Document Detailpagina

Terrasvergunning - aanvraag; C&H Lanzhou noodles V.O.F., Hoofdstraat 34, 7311 KC Apeldoorn

⏳ IN BEHANDELING
20.08.2025
REF: 5-363419

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-363419

Archiefdatum

20.08.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

20.08.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Apeldoorn

Document Inhoud

Terrasvergunning - aanvraag; C&H Lanzhou noodles V.O.F., Hoofdstraat 34, 7311 KC Apeldoorn

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Hoofdstraat 34 te Apeldoorn

Coördinaten

LAT: 52.2116319 • LNG: 5.9660464

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (194562.026 469439.477)",
        "locatiepunt": "52.2116319110453 5.96604644655736",
        "locatiegebied": "52.211632,5.9660464",
        "geometrielabel": "Hoofdstraat 34 te Apeldoorn",
        "ligtInGemeente": "Apeldoorn"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

De burgemeester maakt bekend dat de volgende aanvraag voor een terrasvergunning bij hem is ingediend. Binnenkort zal hij daaromtrent een beslissing nemen. Indien de vergunning wordt verleend zal daarvan mededeling worden gedaan.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

De burgemeester maakt bekend dat de volgende aanvraag voor een terrasvergunning bij hem is ingediend. Binnenkort zal hij daaromtrent een beslissing nemen. Indien de vergunning wordt verleend zal daarvan mededeling worden gedaan.

Mocht u voordat een besluit genomen wordt vragen of opmerkingen hebben over de terrasvergunning, neem dan contact op via apvvergunningen@apeldoorn.nl.

Omschrijving: Aanvraag terrasvergunning

Naam onderneming: C&H Lanzhou noodles VOF

Locatie: Hoofdstraat 34, 7311 KC Apeldoorn

Reden vergunning: nieuwe onderneming

Vergunningnummer: 5825400

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-363419/1/html/gmb-2025-363419.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-363419/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-363419/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-363419/1/odt/gmb-2025-363419.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-363419/1/pdf/gmb-2025-363419.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-363419/1/xml/gmb-2025-363419.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-363419\/1\/xml\/gmb-2025-363419.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-363419\/1\/html\/gmb-2025-363419.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-363419\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-363419\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-363419\/1\/odt\/gmb-2025-363419.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-363419\/1\/pdf\/gmb-2025-363419.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-363419\/1\/xml\/gmb-2025-363419.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-08-20T09:19:23.120783+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-363419.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (194562.026 469439.477)",
                        "locatiepunt": "52.2116319110453 5.96604644655736",
                        "locatiegebied": "52.211632,5.9660464",
                        "geometrielabel": "Hoofdstraat 34 te Apeldoorn",
                        "ligtInGemeente": "Apeldoorn"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "363419",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-08-20T09:11:33.5451779+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-08-20T09:11:33.5451779+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "andere vergunning",
                "title": "Terrasvergunning - aanvraag; C&H Lanzhou noodles V.O.F., Hoofdstraat 34, 7311 KC Apeldoorn",
                "creator": "Apeldoorn",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-08-20",
                "authority": "Apeldoorn",
                "identifier": "gmb-2025-363419"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-08-20",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-08-20",
                "publisher": "Apeldoorn",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}