Rijksarchief • Document Detailpagina

Intrekking verzoek voor het realiseren van twee nieuwe kozijnen en deur, Zandstraat 21, 6176CC Spaubeek

❓ ONBEKEND
30.09.2025
REF: 5-421783

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-421783

Archiefdatum

30.09.2025

Status

❓ ONBEKEND

Laatste wijziging

30.09.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Beek

Document Inhoud

Intrekking verzoek voor het realiseren van twee nieuwe kozijnen en deur, Zandstraat 21, 6176CC Spaubeek

Beschrijving

Betreft: Verzoek ingetrokken op locatie Zandstraat 21, 6176CC Spaubeek

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Gemeente Beek heeft het verzoek van 20 september 2025 voor een omgevingsvergunning ingetrokken op verzoek van de aanvrager. Het betreft het verzoek voor het realiseren van twee nieuwe kozijnen en deur op locatie Zandstraat 21, 6176CC Spaubeek met de volgende activiteit(en):

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Gemeente Beek heeft het verzoek van 20 september 2025 voor een omgevingsvergunning ingetrokken op verzoek van de aanvrager. Het betreft het verzoek voor het realiseren van twee nieuwe kozijnen en deur op locatie Zandstraat 21, 6176CC Spaubeek met de volgende activiteit(en):

het bouwen van een bouwwerk

Waarom publiceert gemeente Beek dit bericht?

RX-00001 Met dit bericht laat de Gemeente Beek u weten dat er niets verandert in uw omgeving. Tegen intrekking van een aanvraag omgevingsvergunning is geen bezwaar of beroep mogelijk.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-421783/1/html/gmb-2025-421783.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-421783/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-421783/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-421783/1/odt/gmb-2025-421783.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-421783/1/pdf/gmb-2025-421783.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-421783/1/xml/gmb-2025-421783.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-421783\/1\/xml\/gmb-2025-421783.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-421783\/1\/html\/gmb-2025-421783.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-421783\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-421783\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-421783\/1\/odt\/gmb-2025-421783.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-421783\/1\/pdf\/gmb-2025-421783.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-421783\/1\/xml\/gmb-2025-421783.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-09-30T09:16:19.584956+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-421783.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((186983.0894676958 328180.48478857504, 186977.12040643656 328184.77882219886, 186957.4615258183 328173.23882113735, 186947.72855668067 328167.27681492822, 186951.23956579369 328161.42272557691, 186983.0894676958 328180.48478857504))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((5.8422455 50.942451,5.8421609 50.94249,5.8418802 50.942388,5.8417412 50.942335,5.8417907 50.942282,5.8422455 50.942451))",
                        "geometrielabel": "Zandstraat 21, 6176CC Spaubeek",
                        "ligtInGemeente": "Beek"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "421783",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-30T09:10:26.2716782+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-30T09:10:26.2716782+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Intrekking verzoek voor het realiseren van twee nieuwe kozijnen en deur, Zandstraat 21, 6176CC Spaubeek",
                "creator": "Beek",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-09-30",
                "authority": "Beek",
                "identifier": "gmb-2025-421783"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-09-30",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "Betreft: Verzoek ingetrokken op locatie Zandstraat 21, 6176CC Spaubeek",
                "available": "2025-09-30",
                "publisher": "Beek",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}