Rijksarchief • Document Detailpagina

Verleende incidentele standplaatsvergunning, Diezerstraat, (zaaknummer 183947-2025)

✅ GOEDGEKEURD
26.09.2025
REF: 5-417040

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-417040

Archiefdatum

26.09.2025

Status

✅ GOEDGEKEURD

Laatste wijziging

26.09.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Zwolle

Document Inhoud

Verleende incidentele standplaatsvergunning, Diezerstraat, (zaaknummer 183947-2025)

Onderwerpen

Openbare orde en veiligheid Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

De burgemeester en/of burgemeester en wethouders van Zwolle hebben het volgende besluit genomen en verzonden:

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

De burgemeester en/of burgemeester en wethouders van Zwolle hebben het volgende besluit genomen en verzonden:

Op 23 september 2025, is een incidentele standplaatsvergunning verleend voor het innemen van een standplaats voor het promoten van Frisia Snoep op 19 oktober 2025, aan de Diezerstraat in Zwolle.

Dit besluit ligt ter inzage bij de afdeling Veiligheid, team Vergunningen, Lübeckplein 2 na telefonische afspraak op telefoonnummer 14038.

Tegen een besluit kan een belanghebbende binnen zes weken na datum van het betreffende besluit bezwaar maken bij het gemeentebestuur, Postbus 10007, 8000 GA Zwolle. Een bezwaarschrift dient naam en adres, dagtekening, kenmerk of omschrijving van het besluit en de gronden van het bezwaar te bevatten. Mits tijdig bezwaar is gemaakt, kan aan de voorzieningenrechter van de Rechtbank Overijssel, Postbus 10067, 8000 GB Zwolle worden verzocht om met betrekking tot het besluit een voorlopige voorziening te treffen. Een bezwaarschrift kan door inwoners van de gemeente Zwolle ook digitaal worden ingediend. Ga naar www.zwolle.nl/bezwaarindienen. Hier treft u alle informatie aan. Voor het digitaal indienen van een bezwaarschrift heeft u een DigiD inlogcode nodig.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-417040/1/html/gmb-2025-417040.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-417040/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-417040/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-417040/1/odt/gmb-2025-417040.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-417040/1/pdf/gmb-2025-417040.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-417040/1/xml/gmb-2025-417040.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-417040\/1\/xml\/gmb-2025-417040.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-417040\/1\/html\/gmb-2025-417040.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-417040\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-417040\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-417040\/1\/odt\/gmb-2025-417040.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-417040\/1\/pdf\/gmb-2025-417040.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-417040\/1\/xml\/gmb-2025-417040.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-09-26T09:13:24.780597+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-417040.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Weg": {
                        "geometrie": "MULTILINESTRING((202912 502951,203201 503040,203305 503130))",
                        "locatiegebied": "LINESTRING(6.0929857 52.512139,6.0972554 52.512913,6.0988004 52.513713)",
                        "geometrielabel": "Diezerstraat, Zwolle",
                        "ligtInGemeente": "Zwolle"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "417040",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-26T09:08:36.1031884+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-26T09:08:36.1031884+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "andere vergunning",
                "title": "Verleende incidentele standplaatsvergunning, Diezerstraat, (zaaknummer 183947-2025)",
                "creator": "Zwolle",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-09-26",
                "authority": "Zwolle",
                "identifier": "gmb-2025-417040"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-09-26",
                "subject": "Openbare orde en veiligheid | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-09-26",
                "publisher": "Zwolle",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}