Rijksarchief • Document Detailpagina

Aanvraag: Realiseren van een 2 onder 1 kap woning op Fokkenkamp kavel 22 en 23 te Wehl

⏳ IN BEHANDELING
26.09.2025
REF: 5-416629

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-416629

Archiefdatum

26.09.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

26.09.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Doetinchem

Document Inhoud

Aanvraag: Realiseren van een 2 onder 1 kap woning op Fokkenkamp kavel 22 en 23 te Wehl

Beschrijving

Aanvraag omgevingsvergunning voor het realiseren van een 2 onder 1 kapwoning op Fokkenkamp kavel 22 en 23 te Wehl

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Aanvraag omgevingsvergunning voor het realiseren van een 2 onder 1 kap woning op Fokkenkamp kavel 22 en 23 te Wehl

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Aanvraag omgevingsvergunning voor het realiseren van een 2 onder 1 kap woning op Fokkenkamp kavel 22 en 23 te Wehl

De gemeente Doetinchem heeft een aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen:

Locatie: Fokkenkamp kavel 22 en 23 Wehl

Omschrijving: Fokkenkamp kavel 22 en 23 Wehl

Dossiernummer: gD2509003332

Datum indiening: 19-09-2025

De volgende activiteiten zijn aangevraagd:

Bouwactiviteit (omgevingsplan)

Op de aangevraagde vergunning kunt u nog geen reactie indienen (zienswijze of bezwaar). Afhankelijk van het type aanvraag is de reguliere of uitgebreide voorbereidingsprocedure van toepassing. Om een aanvraag in te zien, kunt u een afspraak maken met de gemeentewinkel, loket bouwen en wonen, telefoonnummer (0314)377377.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-416629/1/html/gmb-2025-416629.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-416629/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-416629/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-416629/1/odt/gmb-2025-416629.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-416629/1/pdf/gmb-2025-416629.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-416629/1/xml/gmb-2025-416629.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-416629\/1\/xml\/gmb-2025-416629.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-416629\/1\/html\/gmb-2025-416629.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-416629\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-416629\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-416629\/1\/odt\/gmb-2025-416629.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-416629\/1\/pdf\/gmb-2025-416629.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-416629\/1\/xml\/gmb-2025-416629.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-09-26T09:09:15.661822+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-416629.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((211474.9789 442059.4005, 211480.8118 442075.5005, 211458.1787 442081.8004, 211453.0458 442067.3333, 211474.9789 442059.4005))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((6.2089467 51.964087,6.2090342 51.964231,6.208706 51.96429,6.2086289 51.96416,6.2089467 51.964087))",
                        "geometrielabel": "Fokkenkamp kavel 22 en 23 Wehl",
                        "ligtInGemeente": "Doetinchem"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "416629",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-26T09:06:34.0680394+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-26T09:06:34.0680394+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Aanvraag: Realiseren van een 2 onder 1 kap woning op Fokkenkamp kavel 22 en 23 te Wehl",
                "creator": "Doetinchem",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-09-26",
                "authority": "Doetinchem",
                "identifier": "gmb-2025-416629"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-09-26",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "Aanvraag omgevingsvergunning voor het realiseren van een 2 onder 1 kapwoning op Fokkenkamp kavel 22 en 23 te Wehl",
                "available": "2025-09-26",
                "publisher": "Doetinchem",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}