Verleende omgevingsvergunning Holthuis 14 7335 AC Apeldoorn, het samenvoegen van 2 woningen tot een woning
Document Metadata
Document Inhoud
Verleende omgevingsvergunning Holthuis 14 7335 AC Apeldoorn, het samenvoegen van 2 woningen tot een woning
Onderwerpen
Officieel Besluitdocument
Primair Document
Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.
Inhoud Besluitdocument
GEMEENTEBLAD
Datum verzending: 22-09-2025
Zaaknummer: 02005870000
Het besluit en bijbehorende tekeningen liggen ter inzage in het stadhuis. U kunt het besluit inzien na het maken van een afspraak met het Apeldoorns omgevingsloket (telefoonnummer 14055). Op verzoek kunnen de stukken digitaal worden toegezonden. Stuur dan een e-mail naar infoomgevingsloket@apeldoorn.nl en vermeld daarbij het zaaknummer. De openingstijden van het stadhuis en het Apeldoorns omgevingsloket vindt u op www.apeldoorn.nl/contact.
Belanghebbenden kunnen tegen dit besluit bezwaar maken. Een bezwaarschrift dient binnen zes weken na verzending van het besluit (zie datum verzending) gestuurd te worden naar het college van burgemeester en wethouders van Apeldoorn, t.a.v. de afdeling Juridische Zaken, postbus 9033, 7300 ES in Apeldoorn. Een bezwaarschrift kan ook digitaal ingediend worden via het formulier op https://www.apeldoorn.nl/klachten-bezwaren-schade/klacht-en-bezwaar/bezwaarschrift (digitaal loket).
Het besluit treedt direct in werking, ook al maakt iemand bezwaar.
Het indienen van een bezwaarschrift schorst het besluit niet. Bij spoedeisend belang kan diegene die een bezwaar indient tevens een verzoek om voorlopige voorziening indienen bij de voorzieningenrechter van de rechtbank Gelderland. Dit betekent dat de rechtbank wordt gevraagd om de werking van het besluit op korte termijn tegen te houden. Informatie over het indienen van een voorlopige voorziening vindt u op www.rechtspraak.nl/Organisatie-en-contact/Rechtsgebieden/Bestuursrecht/Procedures/paginas/voorlopig-voorziening.aspx. Voor het indienen van een verzoek om voorlopige voorziening is griffierecht verschuldigd.
TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.
Gerelateerde Documenten
https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-412725/1/html/gmb-2025-412725.html
https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-412725/1/metadata/metadata.xml
https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-412725/1/metadataowms/metadata_owms.xml
https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-412725/1/odt/gmb-2025-412725.odt
https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-412725/1/pdf/gmb-2025-412725.pdf
https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-412725/1/xml/gmb-2025-412725.xml
Gerelateerde Documenten
Verleende omgevingsvergunning Generaal Van Heutszlaan 160, 7316 CL Apeldoorn, het plaatsen van een dakraam
Besluit tijdelijke verhuur leegstandwet Molenstraat-Centrum 262, 7311 NJ Apeldoorn, voor de periode 20 oktober 2025 tot 20 oktober 2026
Besluit tijdelijke verhuur leegstandwet Uddelerveen 91, 3888 ML Uddel, voor de periode 11 januari 2026 tot 11 januari 2027
Besluit tijdelijke verhuur leegstandwet Hattemse Beek 55, 7335 PB Apeldoorn, voor de periode 22 september 2025 tot 22 september 2030
Verleende omgevingsvergunning (kamerverhuur) 1e Wormenseweg 116, 7331 DK Apeldoorn, verlengen kamerverhuurpand
ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.
Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{ "enrichedData": { "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-412725\/1\/xml\/gmb-2025-412725.xml", "itemUrl": [ "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-412725\/1\/html\/gmb-2025-412725.html", "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-412725\/1\/metadata\/metadata.xml", "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-412725\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml", "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-412725\/1\/odt\/gmb-2025-412725.odt", "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-412725\/1\/pdf\/gmb-2025-412725.pdf", "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-412725\/1\/xml\/gmb-2025-412725.xml" ], "timestamp": "2025-09-24T09:22:00.151259+02:00", "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-412725.html" }, "originalData": { "meta": { "tpmeta": { "jaargang": "2025", "activiteit": "bouwen", "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025", "product-area": "officielepublicaties", "publicatienaam": "Gemeenteblad", "organisatietype": "gemeente", "gebiedsmarkering": { "Vlak": { "geometrie": "POLYGON ((193565.1539 468635.7094, 193573.7639 468644.7394, 193614.9239 468610.9296, 193610.0939 468604.4196, 193565.1539 468635.7094))", "locatiegebied": "POLYGON((5.9513702 52.204479,5.9514972 52.204559,5.9520954 52.204252,5.952024 52.204194,5.9513702 52.204479))", "geometrielabel": "Holthuis 14 7335 AC Apeldoorn", "ligtInGemeente": "Apeldoorn" }, "@attrs": { "scheme": "OVERHEIDop.locatietype" } }, "publicatienummer": "412725", "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-24T09:11:56.6132283+02:00", "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-24T09:11:56.6132283+02:00" }, "owmskern": { "type": "omgevingsvergunning", "title": "Verleende omgevingsvergunning Holthuis 14 7335 AC Apeldoorn, het samenvoegen van 2 woningen tot een woning", "creator": "Apeldoorn", "language": "nl", "modified": "2025-09-24", "authority": "Apeldoorn", "identifier": "gmb-2025-412725" }, "owmsmantel": { "date": "2025-09-24", "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid", "available": "2025-09-24", "publisher": "Apeldoorn", "hasVersion": "1" } } } }