Rijksarchief • Document Detailpagina

Apv vergunning - Aangevraagde exploitatievergunning horeca, Scheveningseveer 11 te Den Haag

❓ ONBEKEND
22.09.2025
REF: 5-408905

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-408905

Archiefdatum

22.09.2025

Status

❓ ONBEKEND

Laatste wijziging

22.09.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

's-Gravenhage

Document Inhoud

Apv vergunning - Aangevraagde exploitatievergunning horeca, Scheveningseveer 11 te Den Haag

Beschrijving

Restaurant Tuk's Thai Food

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Coördinaten

LAT: 52.0837636 • LNG: 4.3047714

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Adres": {
        "postcode": "2514HB",
        "geometrie": "POINT(80807.891 455607.868)",
        "huisnummer": "11",
        "locatiepunt": "52.0837636404871 4.30477140779244",
        "locatiegebied": "52.083764,4.3047714",
        "ligtInGemeente": "'s-Gravenhage"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Restaurant Tuk's Thai Food

Ons kenmerk: 00403HOR25

Horeca- en exploitatievergunning

U kunt de stukken tot 4 weken na publicatie in het Gemeenteblad inzien bij het Den Haag Informatiecentrum.

Binnen de termijn dat de stukken ter inzage liggen, kunt u uw zienswijze indienen bij de burgemeester. Vermeld hierbij het kenmerk van de publicatie.

De activiteit vindt plaats binnen het door markers omgeven gebied. Deze kan afwijken van de feitelijke locatie waar de betreffende activiteit plaatsvindt. De werkelijke locatie is in het achterliggende dossier beschreven en beschikbaar.

Algemene informatie over de bekendmakingen van de gemeente Den Haag vindt u op www.denhaag.nl/bekendmakingen. U kunt ook contact met ons opnemen via telefoonnummer 14070.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-408905/1/html/gmb-2025-408905.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-408905/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-408905/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-408905/1/odt/gmb-2025-408905.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-408905/1/pdf/gmb-2025-408905.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-408905/1/xml/gmb-2025-408905.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-408905\/1\/xml\/gmb-2025-408905.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-408905\/1\/html\/gmb-2025-408905.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-408905\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-408905\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-408905\/1\/odt\/gmb-2025-408905.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-408905\/1\/pdf\/gmb-2025-408905.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-408905\/1\/xml\/gmb-2025-408905.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-09-22T09:14:08.875716+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-408905.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Adres": {
                        "postcode": "2514HB",
                        "geometrie": "POINT(80807.891 455607.868)",
                        "huisnummer": "11",
                        "locatiepunt": "52.0837636404871 4.30477140779244",
                        "locatiegebied": "52.083764,4.3047714",
                        "ligtInGemeente": "'s-Gravenhage"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "408905",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-22T09:06:17.268486+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-22T09:06:17.268486+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "andere beschikking",
                "title": "Apv vergunning - Aangevraagde exploitatievergunning horeca, Scheveningseveer 11 te Den Haag",
                "creator": "'s-Gravenhage",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-09-22",
                "authority": "'s-Gravenhage",
                "identifier": "gmb-2025-408905"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-09-22",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "Restaurant Tuk's Thai Food",
                "available": "2025-09-22",
                "publisher": "'s-Gravenhage",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}