Rijksarchief • Document Detailpagina

Besluit

❓ ONBEKEND
19.08.2025
REF: 5-362129

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-362129

Archiefdatum

19.08.2025

Status

❓ ONBEKEND

Laatste wijziging

19.08.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Woerden

Document Inhoud

Besluit

Beschrijving

het plaatsen van een container van 8 september t/m 8 oktober 2025

Onderwerpen

Openbare orde en veiligheid Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Sneekermeer 16 te Woerden

Coördinaten

LAT: 52.0864377 • LNG: 4.9153109

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (122656.68 455457.43)",
        "locatiepunt": "52.0864376844274 4.91531091412081",
        "locatiegebied": "52.086438,4.9153109",
        "geometrielabel": "Sneekermeer 16 te Woerden",
        "ligtInGemeente": "Woerden"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Sneekermeer 16, Woerden

(Aan de geografische kaart kunnen geen rechten worden ontleend.)

Omschrijving van het verzoek:

het plaatsen van een container van 8 september t/m 8 oktober 2025

Verzoek ontvangen op:

Genomen besluit op het verzoek:

Besluit verzonden op:

U kunt informatie over dit verzoek krijgen bij het team Vergunningen, Toezicht en Handhaving van de gemeente. De gemeente is bereikbaar op telefoonnummer 14 0348.

Tegen een besluit kunt u bezwaar maken of beroep aantekenen. De mogelijkheden die in deze situatie van toepassing zijn, staan beschreven in de tekst van het besluit. Het besluit (inclusief eventuele bijlagen) kunt u bij de gemeente inzien.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-362129/1/html/gmb-2025-362129.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-362129/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-362129/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-362129/1/odt/gmb-2025-362129.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-362129/1/pdf/gmb-2025-362129.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-362129/1/xml/gmb-2025-362129.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

19.09.2025
REF: 5-405977
Bekijken
19.09.2025

Ingekomen verzoek

LOC: groenstrook bij brug hoek Molenweg - Middenweg in Zegveld
REF: 5-407515
Bekijken
19.09.2025
REF: 5-405988
Bekijken
19.09.2025

Besluit

LOC: Havenstraat 27 te Woerden
REF: 5-406168
Bekijken

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-362129\/1\/xml\/gmb-2025-362129.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-362129\/1\/html\/gmb-2025-362129.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-362129\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-362129\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-362129\/1\/odt\/gmb-2025-362129.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-362129\/1\/pdf\/gmb-2025-362129.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-362129\/1\/xml\/gmb-2025-362129.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-08-19T09:19:21.364009+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-362129.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (122656.68 455457.43)",
                        "locatiepunt": "52.0864376844274 4.91531091412081",
                        "locatiegebied": "52.086438,4.9153109",
                        "geometrielabel": "Sneekermeer 16 te Woerden",
                        "ligtInGemeente": "Woerden"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "362129",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-08-19T09:12:15.2522581+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-08-19T09:12:15.2522581+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "andere vergunning",
                "title": "Besluit",
                "creator": "Woerden",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-08-19",
                "authority": "Woerden",
                "identifier": "gmb-2025-362129"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-08-19",
                "subject": "Openbare orde en veiligheid | Organisatie en beleid",
                "abstract": "het plaatsen van een container van 8 september t\/m 8 oktober 2025",
                "available": "2025-08-19",
                "publisher": "Woerden",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}