Rijksarchief • Document Detailpagina

Kennisgeving aanvraag omgevingsvergunning Z2025-00000591 verschillende locaties in Barendrecht

⏳ IN BEHANDELING
18.09.2025
REF: 5-401131

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-401131

Archiefdatum

18.09.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

18.09.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Barendrecht

Document Inhoud

Kennisgeving aanvraag omgevingsvergunning Z2025-00000591 verschillende locaties in Barendrecht

Beschrijving

Betreft: het plaatsen van trotters (verkiezingsborden) [Z2025-00000591], Verschillende locaties in Barendrecht; zie notitie's

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Op 9 september 2025 is een aanvraag omgevingsvergunning ontvangen voor het plaatsen van trotters (verkiezingsborden) op verschillende locaties in Barendrecht. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer Z2025-00000591. Voor meer informatie over deze aanvraag kunt u contact opnemen met het Team Kwaliteit Leefomgeving via telefoonnummer 140180.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Op 9 september 2025 is een aanvraag omgevingsvergunning ontvangen voor het plaatsen van trotters (verkiezingsborden) op verschillende locaties in Barendrecht. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer Z2025-00000591. Voor meer informatie over deze aanvraag kunt u contact opnemen met het Team Kwaliteit Leefomgeving via telefoonnummer 140180.

Het college van Burgemeester en Wethouders van gemeente Barendrecht.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-401131/1/html/gmb-2025-401131.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-401131/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-401131/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-401131/1/odt/gmb-2025-401131.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-401131/1/pdf/gmb-2025-401131.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-401131/1/xml/gmb-2025-401131.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-401131\/1\/xml\/gmb-2025-401131.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-401131\/1\/html\/gmb-2025-401131.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-401131\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-401131\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-401131\/1\/odt\/gmb-2025-401131.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-401131\/1\/pdf\/gmb-2025-401131.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-401131\/1\/xml\/gmb-2025-401131.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-09-18T09:08:59.854792+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-401131.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": [
                    "ruimtelijke ordening",
                    "bouwen"
                ],
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((93681.844 429250.594, 93679.744 429244.294, 93684.364 429246.814, 93681.844 429250.594))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((4.4972828 51.848458,4.4972535 51.848401,4.4973201 51.848425,4.4972828 51.848458))",
                        "geometrielabel": "Verschillende locaties in Barendrecht; zie notitie's",
                        "ligtInGemeente": "Barendrecht"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "401131",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-18T09:08:16.2369578+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-18T09:08:16.2369578+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Kennisgeving aanvraag omgevingsvergunning Z2025-00000591 verschillende locaties in Barendrecht",
                "creator": "Barendrecht",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-09-18",
                "authority": "Barendrecht",
                "identifier": "gmb-2025-401131"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-09-18",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "Betreft: het plaatsen van trotters (verkiezingsborden) [Z2025-00000591], Verschillende locaties in Barendrecht; zie notitie's",
                "available": "2025-09-18",
                "publisher": "Barendrecht",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}