Rijksarchief • Document Detailpagina

Termijn verlengen - aanvraag omgevingsvergunning De Spindel 42, 4651 DS Steenbergen

⏳ IN BEHANDELING
18.09.2025
REF: 5-403382

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-403382

Archiefdatum

18.09.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

18.09.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Steenbergen

Document Inhoud

Termijn verlengen - aanvraag omgevingsvergunning De Spindel 42, 4651 DS Steenbergen

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

De Spindel 42 te Steenbergen

Coördinaten

LAT: 51.5832907 • LNG: 4.3204589

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (81066.351 399915.835)",
        "locatiepunt": "51.5832906622737 4.32045891199199",
        "locatiegebied": "51.583291,4.3204589",
        "geometrielabel": "De Spindel 42 te Steenbergen",
        "ligtInGemeente": "Steenbergen"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Verlenging beslistermijn

aanvraag omgevingsvergunning voor het plaatsen van een dakkapel aan de voorzijde van de woning, DE Spindel 42 te Steenbergen.

De gemeente Steenbergen heeft op 26-08-2025 een aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen.

De vergunning is aangevraagd voor het plaatsen van een dakkapel aan de voorzijde van de woning op het perceel gelegen aan De Spindel 42, 4651 DS Steenbergen

Deze aanvraag omgevingsvergunning is geregistreerd onder het nummer 0851Z250800000746.

Het college heeft op 16-09-2025 de termijn om te beslissen op de aanvraag verlengd met zes weken.

Tegen de verlenging van de beslistermijn kunt u geen bezwaar indienen.

U kunt pas bezwaar maken als een beslissing op de aanvraag is genomen.

Zodra dit het geval is, wordt er een nieuw bericht gepubliceerd.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-403382/1/html/gmb-2025-403382.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-403382/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-403382/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-403382/1/odt/gmb-2025-403382.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-403382/1/pdf/gmb-2025-403382.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-403382/1/xml/gmb-2025-403382.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-403382\/1\/xml\/gmb-2025-403382.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-403382\/1\/html\/gmb-2025-403382.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-403382\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-403382\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-403382\/1\/odt\/gmb-2025-403382.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-403382\/1\/pdf\/gmb-2025-403382.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-403382\/1\/xml\/gmb-2025-403382.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-09-18T09:11:51.83112+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-403382.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (81066.351 399915.835)",
                        "locatiepunt": "51.5832906622737 4.32045891199199",
                        "locatiegebied": "51.583291,4.3204589",
                        "geometrielabel": "De Spindel 42 te Steenbergen",
                        "ligtInGemeente": "Steenbergen"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "403382",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-18T09:09:44.4027261+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-18T09:09:44.4027261+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Termijn verlengen - aanvraag omgevingsvergunning De Spindel 42, 4651 DS Steenbergen",
                "creator": "Steenbergen",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-09-18",
                "authority": "Steenbergen",
                "identifier": "gmb-2025-403382"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-09-18",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-09-18",
                "publisher": "Steenbergen",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}