Rijksarchief • Document Detailpagina

APV Aanvraag APV - Containers en bouwmaterialen vergunning Koninginnestraat 19, 4515 CH IJzendijke

⏳ IN BEHANDELING
17.09.2025
REF: 5-402116

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-402116

Archiefdatum

17.09.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

17.09.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Sluis

Document Inhoud

APV Aanvraag APV - Containers en bouwmaterialen vergunning Koninginnestraat 19, 4515 CH IJzendijke

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Koninginnestraat 19 te IJzendijke

Coördinaten

LAT: 51.3204999 • LNG: 3.6174874

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (31640.682 371634.567)",
        "locatiepunt": "51.3204998844127 3.61748744759862",
        "locatiegebied": "51.3205,3.6174874",
        "geometrielabel": "Koninginnestraat 19 te IJzendijke",
        "ligtInGemeente": "Sluis"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Aanvraag APV - Containers en bouwmaterialen vergunning aan de Koninginnestraat 19 te IJzendijke

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Aanvraag APV - Containers en bouwmaterialen vergunning aan de Koninginnestraat 19 te IJzendijke

Burgemeester en wethouders van Sluis maken bekend dat een aanvraag voor een vergunning is ingediend voor:

het plaatsen van een bouwcontainer en een steiger op het adres Koninginnestraat 19 te IJzendijke (CLZ-00010255), met ingang van 19 september voor een periode van 3 weken.

U kunt geen bezwaar maken tegen een lopende aanvraag voor een vergunning . Het maken van bezwaar is pas mogelijk na verlening van de vergunning. De verleende vergunning wordt eveneens gepubliceerd.

BURGEMEESTER EN WETHOUDERS VAN SLUIS,

mr. M.D.D. Vermue, burgemeester

S.I. de Kievit-Minnaert, gemeentesecretaris

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-402116/1/html/gmb-2025-402116.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-402116/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-402116/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-402116/1/odt/gmb-2025-402116.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-402116/1/pdf/gmb-2025-402116.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-402116/1/xml/gmb-2025-402116.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-402116\/1\/xml\/gmb-2025-402116.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-402116\/1\/html\/gmb-2025-402116.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-402116\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-402116\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-402116\/1\/odt\/gmb-2025-402116.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-402116\/1\/pdf\/gmb-2025-402116.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-402116\/1\/xml\/gmb-2025-402116.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-09-17T09:23:16.321346+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-402116.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (31640.682 371634.567)",
                        "locatiepunt": "51.3204998844127 3.61748744759862",
                        "locatiegebied": "51.3205,3.6174874",
                        "geometrielabel": "Koninginnestraat 19 te IJzendijke",
                        "ligtInGemeente": "Sluis"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "402116",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-17T09:13:17.1628911+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-17T09:13:17.1628911+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "andere vergunning",
                "title": "APV Aanvraag APV - Containers en bouwmaterialen vergunning  Koninginnestraat 19, 4515 CH IJzendijke",
                "creator": "Sluis",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-09-17",
                "authority": "Sluis",
                "identifier": "gmb-2025-402116"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-09-17",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-09-17",
                "publisher": "Sluis",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}