Rijksarchief • Document Detailpagina

Ingediende aanvraag omgevingsvergunning: plaatsen van een extra kozijn aan de voorzijde, Hageheldlaan 78 5641GP Eindhoven

⏳ IN BEHANDELING
17.09.2025
REF: 5-401880

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-401880

Archiefdatum

17.09.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

17.09.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Eindhoven

Document Inhoud

Ingediende aanvraag omgevingsvergunning: plaatsen van een extra kozijn aan de voorzijde, Hageheldlaan 78 5641GP Eindhoven

Beschrijving

plaatsen van een extra kozijn aan de voorzijde

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Gebiedsmarkering

Coördinaten

LAT: 51.4499570 • LNG: 5.5244587

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT(164541 384550)",
        "locatiepunt": "51.4499570391408 5.5244586617079",
        "locatiegebied": "51.449957,5.5244587",
        "geometrielabel": "Gebiedsmarkering",
        "ligtInGemeente": "Eindhoven"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Het hoofd van de sector Intake Vergunningen Toezicht en Handhaving geeft kennis dat onderstaande aanvraag omgevingsvergunning is ingediend.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Het hoofd van de sector Intake Vergunningen Toezicht en Handhaving geeft kennis dat onderstaande aanvraag omgevingsvergunning is ingediend.

Zaaknummer: EHV-ZP2025-007546

Omschrijving: plaatsen van een extra kozijn aan de voorzijde

Hageheldlaan 78 5641GP Eindhoven

Datum ontvangst: 14-09-2025

De ingekomen omgevingsvergunning is uitsluitend ter kennisgeving en ligt niet ter inzage. Hiertegen staat nog geen bezwaarmogelijkheid open.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-401880/1/html/gmb-2025-401880.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-401880/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-401880/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-401880/1/odt/gmb-2025-401880.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-401880/1/pdf/gmb-2025-401880.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-401880/1/xml/gmb-2025-401880.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-401880\/1\/xml\/gmb-2025-401880.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-401880\/1\/html\/gmb-2025-401880.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-401880\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-401880\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-401880\/1\/odt\/gmb-2025-401880.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-401880\/1\/pdf\/gmb-2025-401880.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-401880\/1\/xml\/gmb-2025-401880.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-09-17T09:20:41.067257+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-401880.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT(164541 384550)",
                        "locatiepunt": "51.4499570391408 5.5244586617079",
                        "locatiegebied": "51.449957,5.5244587",
                        "geometrielabel": "Gebiedsmarkering",
                        "ligtInGemeente": "Eindhoven"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "401880",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-17T09:12:09.4875778+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-17T09:12:09.4875778+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Ingediende aanvraag omgevingsvergunning: plaatsen van een extra kozijn aan de voorzijde, Hageheldlaan 78 5641GP Eindhoven",
                "creator": "Eindhoven",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-09-17",
                "authority": "Eindhoven",
                "identifier": "gmb-2025-401880"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-09-17",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "plaatsen van een extra kozijn aan de voorzijde",
                "available": "2025-09-17",
                "publisher": "Eindhoven",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}