Gemeente Nunspeet - Aanvraag omgevingsvergunning Harderwijkerweg 495 0011, 8077RJ Hulshorst
Document Metadata
Document Inhoud
Gemeente Nunspeet - Aanvraag omgevingsvergunning Harderwijkerweg 495 0011, 8077RJ Hulshorst
Beschrijving
Onderwerpen
Officieel Besluitdocument
Primair Document
Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.
Samenvatting Besluit
Op 9 september 2025 heeft de gemeente Nunspeet de volgende aanvraag omgevingsvergunning ontvangen:
Inhoud Besluitdocument
GEMEENTEBLAD
Op 9 september 2025 heeft de gemeente Nunspeet de volgende aanvraag omgevingsvergunning ontvangen:
Zaaknummer: Z2025-1459
Aanvraagtype: omgevingsvergunning
Omschrijving: het tijdelijk bewonen van een pauzewoning
Locatie: Harderwijkerweg 495 0011, 8077RJ Hulshorst
Gevraagde activiteit(en):
afwijken van regels in het Omgevingsplan
Waarom publiceert de gemeente Nunspeet dit bericht? Een omgevingsvergunning wordt bij de gemeente aangevraagd om voor een bepaalde activiteit toestemming te krijgen. Met dit bericht laat de gemeente u weten dat er misschien iets verandert in uw omgeving. Dan kunt u op tijd reageren als u het hier niet mee eens bent.
Wanneer neemt de gemeente een besluit over de aanvraag om een de vergunning? De gemeente heeft deze aanvraag op 9 september 2025 ontvangen. De gemeente neemt daarover meestal binnen acht weken een besluit. Soms is er sprake van een uitgebreide procedure. De gemeente behandelt de aanvraag dan binnen 26 weken. In dat geval is het mogelijk om eerst een ontwerpbesluit in te zien. De gemeente publiceert een nieuw bericht als het (ontwerp)besluit is genomen. Vanaf dat moment kunt u de documenten met informatie over het (ontwerp)besluit bekijken en hierop reageren. U kunt nu nog niet reageren.
Heeft u vragen over de aanvraag om een vergunning? Of wilt u de aanvraag inzien, hiervoor kunt u bellen met (0341) 25 99 11, of e-mailen naar gemeente@nunspeet.nl. Om u beter te helpen, werken wij alleen op afspraak en vragen wij u het zaaknummer te noemen.
TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.
Gerelateerde Documenten
https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-397220/1/html/gmb-2025-397220.html
https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-397220/1/metadata/metadata.xml
https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-397220/1/metadataowms/metadata_owms.xml
https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-397220/1/odt/gmb-2025-397220.odt
https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-397220/1/pdf/gmb-2025-397220.pdf
https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-397220/1/xml/gmb-2025-397220.xml
Gerelateerde Documenten
ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.
Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{ "enrichedData": { "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-397220\/1\/xml\/gmb-2025-397220.xml", "itemUrl": [ "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-397220\/1\/html\/gmb-2025-397220.html", "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-397220\/1\/metadata\/metadata.xml", "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-397220\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml", "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-397220\/1\/odt\/gmb-2025-397220.odt", "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-397220\/1\/pdf\/gmb-2025-397220.pdf", "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-397220\/1\/xml\/gmb-2025-397220.xml" ], "timestamp": "2025-09-15T09:05:17.320505+02:00", "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-397220.html" }, "originalData": { "meta": { "tpmeta": { "jaargang": "2025", "activiteit": "ruimtelijke ordening", "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025", "product-area": "officielepublicaties", "publicatienaam": "Gemeenteblad", "organisatietype": "gemeente", "gebiedsmarkering": { "Vlak": { "geometrie": "POLYGON ((177520.55704324489 485603.0292977115, 177512.36805505669 485610.68730471929, 177496.20609653316 485603.61138534045, 177491.13017710633 485586.03747054486, 177494.23216284404 485585.03341773408, 177497.32216441046 485583.75949206925, 177498.50712592137 485583.17540837545, 177499.66115990217 485582.53143405274, 177500.7801612445 485581.83144467243, 177501.86413453839 485581.07443882996, 177502.90713432903 485580.26450622984, 177520.55704324489 485603.0292977115))", "locatiegebied": "POLYGON((5.7177937 52.357863,5.7176741 52.357932,5.7174363 52.357869,5.7173607 52.357711,5.7174061 52.357702,5.7174514 52.357691,5.7174687 52.357685,5.7174856 52.357679,5.717502 52.357673,5.7175179 52.357666,5.7175331 52.357659,5.7177937 52.357863))", "geometrielabel": "Harderwijkerweg 495 0011, 8077RJ Hulshorst", "ligtInGemeente": "Nunspeet" }, "@attrs": { "scheme": "OVERHEIDop.locatietype" } }, "publicatienummer": "397220", "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-15T09:02:42.7282206+02:00", "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-15T09:02:42.7282206+02:00" }, "owmskern": { "type": "omgevingsvergunning", "title": "Gemeente Nunspeet - Aanvraag omgevingsvergunning Harderwijkerweg 495 0011, 8077RJ Hulshorst", "creator": "Nunspeet", "language": "nl", "modified": "2025-09-15", "authority": "Nunspeet", "identifier": "gmb-2025-397220" }, "owmsmantel": { "date": "2025-09-15", "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid", "abstract": "Ontvangst aanvraag omgevingsvergunning voor het tijdelijk bewonen van een pauzewoning op locatie Harderwijkerweg 495 0011, 8077RJ Hulshorst, ontvangen op 9 september 2025", "available": "2025-09-15", "publisher": "Nunspeet", "hasVersion": "1" } } } }