Rijksarchief • Document Detailpagina

Kennisgeving ontvangst aanvraag omgevingsvergunning, Bufferlocatie Bemelerweg, Cadier en Keer

⏳ IN BEHANDELING
12.09.2025
REF: 5-396387

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-396387

Archiefdatum

12.09.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

12.09.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Eijsden-Margraten

Document Inhoud

Kennisgeving ontvangst aanvraag omgevingsvergunning, Bufferlocatie Bemelerweg, Cadier en Keer

Beschrijving

Betreft: Aanvraag op locatie Bufferlocatie Bemelerweg, Cadier en Keer

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Betreft: het plaatsen van een solarmast voor de automatisering van de schuifconstructies waterbuffer Bemelerweg, Cadier en Keer

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Betreft: het plaatsen van een solarmast voor de automatisering van de schuifconstructies waterbuffer Bemelerweg, Cadier en Keer

Locatie: Bufferlocatie Bemelerweg, Cadier en Keer

Ontvangstdatum: 10 september 2025

Kenmerk: Z2025-00002596

De aanvraag gaat over de activiteit(en):

Afwijken van regels in het Omgevingsplan

het bouwen van een bouwwerk

Dit is een kennisgeving. U kunt geen zienswijze of bezwaar indienen.

U kunt deze stukken op aanvraag inzien. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de gemeente Eijsden-Margraten via e-mail: vvth@eijsden-margraten.nl of bel 043 458 8488.

Het college van burgemeester en wethouders van Eijsden-Margraten.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-396387/1/html/gmb-2025-396387.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-396387/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-396387/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-396387/1/odt/gmb-2025-396387.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-396387/1/pdf/gmb-2025-396387.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-396387/1/xml/gmb-2025-396387.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-396387\/1\/xml\/gmb-2025-396387.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-396387\/1\/html\/gmb-2025-396387.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-396387\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-396387\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-396387\/1\/odt\/gmb-2025-396387.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-396387\/1\/pdf\/gmb-2025-396387.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-396387\/1\/xml\/gmb-2025-396387.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-09-12T09:24:32.466445+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-396387.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": [
                    "ruimtelijke ordening",
                    "bouwen"
                ],
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((181528.695 316198.671, 181522.92 316194.891, 181529.745 316185.441, 181534.26 316188.696, 181528.695 316198.671))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((5.7637666 50.83503,5.7636843 50.834997,5.7637805 50.834911,5.7638449 50.83494,5.7637666 50.83503))",
                        "geometrielabel": "Bufferlocatie  Bemelerweg, Cadier en Keer",
                        "ligtInGemeente": "Eijsden-Margraten"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "396387",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-12T09:15:05.8647518+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-12T09:15:05.8647518+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Kennisgeving ontvangst aanvraag omgevingsvergunning, Bufferlocatie  Bemelerweg, Cadier en Keer",
                "creator": "Eijsden-Margraten",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-09-12",
                "authority": "Eijsden-Margraten",
                "identifier": "gmb-2025-396387"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-09-12",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "Betreft: Aanvraag op locatie Bufferlocatie  Bemelerweg, Cadier en Keer",
                "available": "2025-09-12",
                "publisher": "Eijsden-Margraten",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}