Rijksarchief • Document Detailpagina

Verleende vergunning voor nieuwe aanleg telecommunicatie op Julianakade 65 2316RZ Leiden e.o.

✅ GOEDGEKEURD
11.09.2025
REF: 5-383171

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-383171

Archiefdatum

11.09.2025

Status

✅ GOEDGEKEURD

Laatste wijziging

11.09.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Leiden

Document Inhoud

Verleende vergunning voor nieuwe aanleg telecommunicatie op Julianakade 65 2316RZ Leiden e.o.

Beschrijving

nieuwe aanleg telecommunicatie

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Gebiedsmarkering

Coördinaten

LAT: 52.1676673 • LNG: 4.5011574

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT(94382 464760)",
        "locatiepunt": "52.1676672822691 4.50115742457173",
        "locatiegebied": "52.167667,4.5011574",
        "geometrielabel": "Gebiedsmarkering",
        "ligtInGemeente": "Leiden"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Kenmerk: Z/25/3874003

Datum besluit: 02-09-2025

Locatie: Julianakade 65 2316RZ Leiden

Omschrijving: nieuwe aanleg telecommunicatie

Inzage: De aanvraag/het besluit kunt u vanaf a.s. vrijdag opvragen bij het team Vergunningen Openbare Ruimte, via telefoonnummer 14 071 of via het klantcontactformulier op de website van Gemeente Leiden.

Bezwaar: Wie rechtstreeks in zijn belangen is getroffen kan binnen zes weken na de, achter de verleende vergunning vermelde, datum een bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders van Leiden, Postbus 9100, 2300 PC Leiden.

Wanneer, vanwege de betrokken belangen, spoed is vereist kan om een voorlopige voorziening worden verzocht bij de voorzieningenrechter van de rechtbank Den Haag, Postbus 20302, 2500 EH Den Haag.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-383171/1/html/gmb-2025-383171.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-383171/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-383171/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-383171/1/odt/gmb-2025-383171.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-383171/1/pdf/gmb-2025-383171.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-383171/1/xml/gmb-2025-383171.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-383171\/1\/xml\/gmb-2025-383171.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-383171\/1\/html\/gmb-2025-383171.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-383171\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-383171\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-383171\/1\/odt\/gmb-2025-383171.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-383171\/1\/pdf\/gmb-2025-383171.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-383171\/1\/xml\/gmb-2025-383171.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-09-11T09:09:48.251741+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-383171.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT(94382 464760)",
                        "locatiepunt": "52.1676672822691 4.50115742457173",
                        "locatiegebied": "52.167667,4.5011574",
                        "geometrielabel": "Gebiedsmarkering",
                        "ligtInGemeente": "Leiden"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "383171",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-11T09:09:15.1440213+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-11T09:09:15.1440213+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "andere vergunning",
                "title": "Verleende vergunning voor nieuwe aanleg telecommunicatie op Julianakade 65 2316RZ Leiden e.o.",
                "creator": "Leiden",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-09-11",
                "authority": "Leiden",
                "identifier": "gmb-2025-383171"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-09-11",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "nieuwe aanleg telecommunicatie",
                "available": "2025-09-11",
                "publisher": "Leiden",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}