Rijksarchief • Document Detailpagina

Verlenging beslistermijn op een aanvraag vergunning voor het realiseren van een erker op de locatie Zuilenburg 48 in Heemskerk, zaaknummer ODIJ-Z-25-165340

⏳ IN BEHANDELING
11.09.2025
REF: 5-394362

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-394362

Archiefdatum

11.09.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

11.09.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Heemskerk

Document Inhoud

Verlenging beslistermijn op een aanvraag vergunning voor het realiseren van een erker op de locatie Zuilenburg 48 in Heemskerk, zaaknummer ODIJ-Z-25-165340

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Coördinaten

LAT: 52.5012707 • LNG: 4.6747695

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT(106624 501746)",
        "locatiepunt": "52.5012706589838 4.67476949293459",
        "locatiegebied": "52.501271,4.6747695",
        "ligtInGemeente": "Heemskerk"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Omgevingsdienst IJmond heeft een aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen. Omgevingsdienst IJmond ontvangt deze aanvraag in mandaat van het college van gemeente Heemskerk. De vergunning is aangevraagd voor het realiseren van een erker op de locatie Zuilenburg 48 te Heemskerk. We verlengen de beslistermijn met 6 weken.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Omgevingsdienst IJmond heeft een aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen. Omgevingsdienst IJmond ontvangt deze aanvraag in mandaat van het college van gemeente Heemskerk. De vergunning is aangevraagd voor het realiseren van een erker op de locatie Zuilenburg 48 te Heemskerk. We verlengen de beslistermijn met 6 weken.

Hiervoor kunt u bellen met Omgevingsdienst IJmond. Dit kan via het telefoonnummer 0251 263 863.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-394362/1/html/gmb-2025-394362.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-394362/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-394362/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-394362/1/odt/gmb-2025-394362.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-394362/1/pdf/gmb-2025-394362.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-394362/1/xml/gmb-2025-394362.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-394362\/1\/xml\/gmb-2025-394362.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-394362\/1\/html\/gmb-2025-394362.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-394362\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-394362\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-394362\/1\/odt\/gmb-2025-394362.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-394362\/1\/pdf\/gmb-2025-394362.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-394362\/1\/xml\/gmb-2025-394362.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-09-11T09:30:08.900119+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-394362.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "ruimtelijke ordening",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT(106624 501746)",
                        "locatiepunt": "52.5012706589838 4.67476949293459",
                        "locatiegebied": "52.501271,4.6747695",
                        "ligtInGemeente": "Heemskerk"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "394362",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-11T09:17:16.8835997+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-11T09:17:16.8835997+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Verlenging beslistermijn op een aanvraag vergunning voor het realiseren van een erker op de locatie Zuilenburg 48 in Heemskerk, zaaknummer ODIJ-Z-25-165340",
                "creator": "Heemskerk",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-09-11",
                "authority": "Heemskerk",
                "identifier": "gmb-2025-394362"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-09-11",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-09-11",
                "publisher": "Heemskerk",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}