Rijksarchief • Document Detailpagina

Aanvraag vergunning voor Linthorst-Homanlaan 8 Tijdelijk gebruik gemeentegrond plaatsen container aan Linthorst-Homanlaan 8, 4908 DM Oosterhout

⏳ IN BEHANDELING
11.09.2025
REF: 5-386877

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-386877

Archiefdatum

11.09.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

11.09.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Oosterhout

Document Inhoud

Aanvraag vergunning voor Linthorst-Homanlaan 8 Tijdelijk gebruik gemeentegrond plaatsen container aan Linthorst-Homanlaan 8, 4908 DM Oosterhout

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Linthorst-Homanlaan 8 te Oosterhout

Coördinaten

LAT: 51.6638402 • LNG: 4.8743476

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (119517.52 408460.84)",
        "locatiepunt": "51.6638401590209 4.87434763063003",
        "locatiegebied": "51.66384,4.8743476",
        "geometrielabel": "Linthorst-Homanlaan 8 te Oosterhout",
        "ligtInGemeente": "Oosterhout"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Ontvangen aanvraag omgevingsvergunning reguliere procedure:

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Ontvangen aanvraag omgevingsvergunning reguliere procedure:

Linthorst-Homanlaan 8, 4908 DM Oosterhout, Linthorst-Homanlaan 8 Tijdelijk gebruik gemeentegrond plaatsen container (1079487 ontvangen 03-09-2025)

Wilt u een inhoudelijke toelichting op plannen dan kunt u deze digitaal opvragen bij Team Vergunningen, Toezicht en Handhaving via het

contactformulier https://samenwerkendegemeenten.equalit.nl/formulier/nl-NL/Oosterhout/scContactformulier.aspxGelieve het referentienummer 1079487 hierbij te vermelden.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-386877/1/html/gmb-2025-386877.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-386877/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-386877/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-386877/1/odt/gmb-2025-386877.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-386877/1/pdf/gmb-2025-386877.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-386877/1/xml/gmb-2025-386877.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-386877\/1\/xml\/gmb-2025-386877.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-386877\/1\/html\/gmb-2025-386877.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-386877\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-386877\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-386877\/1\/odt\/gmb-2025-386877.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-386877\/1\/pdf\/gmb-2025-386877.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-386877\/1\/xml\/gmb-2025-386877.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-09-11T09:10:14.989754+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-386877.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (119517.52 408460.84)",
                        "locatiepunt": "51.6638401590209 4.87434763063003",
                        "locatiegebied": "51.66384,4.8743476",
                        "geometrielabel": "Linthorst-Homanlaan 8 te Oosterhout",
                        "ligtInGemeente": "Oosterhout"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "386877",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-11T09:09:25.0303732+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-11T09:09:25.0303732+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Aanvraag vergunning voor Linthorst-Homanlaan 8 Tijdelijk gebruik gemeentegrond plaatsen container aan Linthorst-Homanlaan 8, 4908 DM Oosterhout",
                "creator": "Oosterhout",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-09-11",
                "authority": "Oosterhout",
                "identifier": "gmb-2025-386877"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-09-11",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-09-11",
                "publisher": "Oosterhout",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}