Rijksarchief • Document Detailpagina

Reguliere procedure - Verleende omgevingsvergunning

✅ GOEDGEKEURD
11.09.2025
REF: 5-394209

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-394209

Archiefdatum

11.09.2025

Status

✅ GOEDGEKEURD

Laatste wijziging

11.09.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Woensdrecht

Document Inhoud

Reguliere procedure - Verleende omgevingsvergunning

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Groenendries 5 a te Huijbergen

Coördinaten

LAT: 51.4261077 • LNG: 4.3838708

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (85220.369 382367.681)",
        "locatiepunt": "51.4261077246457 4.38387077529494",
        "locatiegebied": "51.426108,4.3838708",
        "geometrielabel": "Groenendries 5 a te Huijbergen",
        "ligtInGemeente": "Woensdrecht"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Kennisgeving beschikking Wet algemene bepalingen omgevingsrecht reguliere voorbereidingsprocedure

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Kennisgeving beschikking Wet algemene bepalingen omgevingsrecht reguliere voorbereidingsprocedure

Verleende omgevingsvergunning Huijbergen - Groenendries 5a

Burgemeester en wethouders van de gemeente Woensdrecht maken bekend dat zij de volgende omgevingsvergunning hebben verleend voor:

Adres: Groenendries 5a, 4635 SB in Huijbergen

Beschrijving: het realiseren van een bijbehorend bijgebouw

Verzonden datum: 09-09-2025

Tegen besluiten kunt u (tenzij bij het besluit anders is aangegeven) gedurende 6 weken na de datum van toezending/uitreiking aan de verzoeker, een bezwaarschrift indienen.

Inlichtingen over het maken van bezwaar of het instellen van beroep kunnen worden ingewonnen via www.woensdrecht.nl/bezwaar

Hoogerheide, 09-09-2025

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-394209/1/html/gmb-2025-394209.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-394209/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-394209/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-394209/1/odt/gmb-2025-394209.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-394209/1/pdf/gmb-2025-394209.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-394209/1/xml/gmb-2025-394209.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-394209\/1\/xml\/gmb-2025-394209.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-394209\/1\/html\/gmb-2025-394209.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-394209\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-394209\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-394209\/1\/odt\/gmb-2025-394209.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-394209\/1\/pdf\/gmb-2025-394209.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-394209\/1\/xml\/gmb-2025-394209.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-09-11T09:30:06.28695+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-394209.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (85220.369 382367.681)",
                        "locatiepunt": "51.4261077246457 4.38387077529494",
                        "locatiegebied": "51.426108,4.3838708",
                        "geometrielabel": "Groenendries 5 a te Huijbergen",
                        "ligtInGemeente": "Woensdrecht"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "394209",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-11T09:16:41.6098995+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-11T09:16:41.6098995+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Reguliere procedure - Verleende omgevingsvergunning",
                "creator": "Woensdrecht",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-09-11",
                "authority": "Woensdrecht",
                "identifier": "gmb-2025-394209"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-09-11",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-09-11",
                "publisher": "Woensdrecht",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}