Rijksarchief • Document Detailpagina

Kennisgeving ontvangst aanvraag het kappen van 1 eik, van Alphenstraat (voor nummer 13) te Nijverdal

⏳ IN BEHANDELING
10.09.2025
REF: 5-391601

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-391601

Archiefdatum

10.09.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

10.09.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Hellendoorn

Document Inhoud

Kennisgeving ontvangst aanvraag het kappen van 1 eik, van Alphenstraat (voor nummer 13) te Nijverdal

Beschrijving

Betreft: Aanvraag op locatie van Alphenstraat (voor nummer 13) te Nijverdal

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Op 4 september 2025 hebben wij een aanvraag ontvangen voor het kappen van 1 eik op de locatie van Alphenstraat (voor nummer 13) te Nijverdal. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer Z2025-00002208.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Op 4 september 2025 hebben wij een aanvraag ontvangen voor het kappen van 1 eik op de locatie van Alphenstraat (voor nummer 13) te Nijverdal. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer Z2025-00002208.

De aanvraag wordt behandeld volgens de reguliere procedure. Dit betekent dat wij over het algemeen binnen acht weken na ontvangst van de aanvraag een besluit nemen. Wij kunnen deze termijn één keer verlengen met zes weken. De termijn schort ook op als wij de aanvrager hebben gevraagd om aanvullende gegevens in te dienen. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via gemeente@hellendoorn.nl of telefoonnummer 0548-630000.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-391601/1/html/gmb-2025-391601.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-391601/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-391601/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-391601/1/odt/gmb-2025-391601.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-391601/1/pdf/gmb-2025-391601.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-391601/1/xml/gmb-2025-391601.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-391601\/1\/xml\/gmb-2025-391601.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-391601\/1\/html\/gmb-2025-391601.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-391601\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-391601\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-391601\/1\/odt\/gmb-2025-391601.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-391601\/1\/pdf\/gmb-2025-391601.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-391601\/1\/xml\/gmb-2025-391601.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-09-10T09:24:35.180032+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-391601.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "kappen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((228534.371 485931.345, 228539.201 485909.925, 228542.666 485905.935, 228562.931 485907.93, 228552.851 485934.389, 228534.371 485931.345))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((6.4666311 52.356351,6.4666973 52.356158,6.4667473 52.356122,6.4670452 52.356137,6.466903 52.356376,6.4666311 52.356351))",
                        "geometrielabel": "van Alphenstraat (voor nummer 13) te Nijverdal",
                        "ligtInGemeente": "Hellendoorn"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "391601",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-10T09:13:23.8016886+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-10T09:13:23.8016886+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Kennisgeving ontvangst aanvraag het kappen van 1 eik, van Alphenstraat (voor nummer 13) te Nijverdal",
                "creator": "Hellendoorn",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-09-10",
                "authority": "Hellendoorn",
                "identifier": "gmb-2025-391601"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-09-10",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "Betreft: Aanvraag op locatie van Alphenstraat (voor nummer 13) te Nijverdal",
                "available": "2025-09-10",
                "publisher": "Hellendoorn",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}