Rijksarchief • Document Detailpagina

Reguliere procedure - Verleende omgevingsvergunning

✅ GOEDGEKEURD
14.08.2025
REF: 5-356081

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-356081

Archiefdatum

14.08.2025

Status

✅ GOEDGEKEURD

Laatste wijziging

14.08.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Woensdrecht

Document Inhoud

Reguliere procedure - Verleende omgevingsvergunning

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

O Lv Vrouw ter Duinenln 135 te Ossendrecht

Coördinaten

LAT: 51.4003688 • LNG: 4.3353110

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (81802 379552)",
        "locatiepunt": "51.4003688259385 4.33531100183906",
        "locatiegebied": "51.400369,4.335311",
        "geometrielabel": "O Lv Vrouw ter Duinenln 135 te Ossendrecht",
        "ligtInGemeente": "Woensdrecht"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Kennisgeving beschikking Wet algemene bepalingen omgevingsrecht reguliere voorbereidingsprocedure

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Kennisgeving beschikking Wet algemene bepalingen omgevingsrecht reguliere voorbereidingsprocedure

Verleende omgevingsvergunning Ossendrecht - O Lv Vrouw ter Duinenln 135

Burgemeester en wethouders van de gemeente Woensdrecht maken bekend dat zij de volgende omgevingsvergunning hebben verleend voor:

Adres: O Lv Vrouw ter Duinenln 135, 4641 HD in Ossendrecht

Beschrijving: herbouw schuur

Verzonden datum: 12-08-2025

Tegen besluiten kunt u (tenzij bij het besluit anders is aangegeven) gedurende 6 weken na de datum van toezending/uitreiking aan de verzoeker, een bezwaarschrift indienen.

Inlichtingen over het maken van bezwaar of het instellen van beroep kunnen worden ingewonnen via www.woensdrecht.nl/bezwaar

Hoogerheide, 12-08-2025

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-356081/1/html/gmb-2025-356081.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-356081/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-356081/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-356081/1/odt/gmb-2025-356081.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-356081/1/pdf/gmb-2025-356081.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-356081/1/xml/gmb-2025-356081.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-356081\/1\/xml\/gmb-2025-356081.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-356081\/1\/html\/gmb-2025-356081.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-356081\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-356081\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-356081\/1\/odt\/gmb-2025-356081.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-356081\/1\/pdf\/gmb-2025-356081.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-356081\/1\/xml\/gmb-2025-356081.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-08-14T09:13:51.650022+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-356081.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (81802 379552)",
                        "locatiepunt": "51.4003688259385 4.33531100183906",
                        "locatiegebied": "51.400369,4.335311",
                        "geometrielabel": "O Lv Vrouw ter Duinenln 135 te Ossendrecht",
                        "ligtInGemeente": "Woensdrecht"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "356081",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-08-14T09:09:45.1421471+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-08-14T09:09:45.1421471+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Reguliere procedure - Verleende omgevingsvergunning",
                "creator": "Woensdrecht",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-08-14",
                "authority": "Woensdrecht",
                "identifier": "gmb-2025-356081"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-08-14",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-08-14",
                "publisher": "Woensdrecht",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}