Rijksarchief • Document Detailpagina

Kennisgeving verlenging beslistermijn omgevingsvergunning: Leemkuylweg 21, 6905AV Zevenaar het realiseren van een verlegde nokverhoging

📢 MELDING
08.09.2025
REF: 5-387983

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-387983

Archiefdatum

08.09.2025

Status

📢 MELDING

Laatste wijziging

08.09.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Zevenaar

Document Inhoud

Kennisgeving verlenging beslistermijn omgevingsvergunning: Leemkuylweg 21, 6905AV Zevenaar het realiseren van een verlegde nokverhoging

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

De gemeente heeft op 4 september 2025 besloten om de beslistermijn voor de aanvraag met zaaknummer Z2025-00001887 voor een omgevingsvergunning aan de Leemkuylweg 21, 6905AV Zevenaar te verlengen voor een periode van maximaal 6 weken. De aanvraag betreft de volgende activiteiten:

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

De gemeente heeft op 4 september 2025 besloten om de beslistermijn voor de aanvraag met zaaknummer Z2025-00001887 voor een omgevingsvergunning aan de Leemkuylweg 21, 6905AV Zevenaar te verlengen voor een periode van maximaal 6 weken. De aanvraag betreft de volgende activiteiten:

technische bouwactiviteit

Bouwactiviteit (omgevingsplan)

Tegen het verlengen van de beslistermijn kunt u geen bezwaarschrift of zienswijze indienen. Voor meer informatie over de procedure en voor het inzien van de aanvraag en de bijbehorende stukken kunt u contact opnemen met vergunningen@zevenaar.nl of telefoonnummer (0316) 595 111.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-387983/1/html/gmb-2025-387983.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-387983/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-387983/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-387983/1/odt/gmb-2025-387983.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-387983/1/pdf/gmb-2025-387983.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-387983/1/xml/gmb-2025-387983.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-387983\/1\/xml\/gmb-2025-387983.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-387983\/1\/html\/gmb-2025-387983.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-387983\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-387983\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-387983\/1\/odt\/gmb-2025-387983.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-387983\/1\/pdf\/gmb-2025-387983.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-387983\/1\/xml\/gmb-2025-387983.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-09-08T09:14:38.94903+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-387983.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((202937.15090733874 436575.78850295622, 202915.05075689976 436587.3523479994, 202910.94776015502 436579.37029014243, 202933.05785667032 436567.81942863774, 202936.83992960502 436575.18347671081, 202937.15090733874 436575.78850295622))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((6.0839611 51.915605,6.0836415 51.91571,6.0835807 51.915639,6.0839005 51.915533,6.0839565 51.915599,6.0839611 51.915605))",
                        "geometrielabel": "Leemkuylweg 21, 6905AV Zevenaar",
                        "ligtInGemeente": "Zevenaar"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "387983",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-08T09:07:23.5722113+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-08T09:07:23.5722113+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Kennisgeving verlenging beslistermijn omgevingsvergunning: Leemkuylweg 21, 6905AV Zevenaar het realiseren van een verlegde nokverhoging",
                "creator": "Zevenaar",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-09-08",
                "authority": "Zevenaar",
                "identifier": "gmb-2025-387983"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-09-08",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-09-08",
                "publisher": "Zevenaar",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}