Aanvraag vergunning voor het realiseren van een dakopbouw en een dakkapel aan de voorgevel, Jan van Goijenlaan 15, 3343RD Hendrik-Ido-Ambacht
Document Metadata
Referentienummer
gmb-2025-385675
Archiefdatum
05.09.2025
Status
⏳ IN BEHANDELING
Laatste wijziging
05.09.2025 00:00
Instantie Type
Organisatie
Document Inhoud
Aanvraag vergunning voor het realiseren van een dakopbouw en een dakkapel aan de voorgevel, Jan van Goijenlaan 15, 3343RD Hendrik-Ido-Ambacht
Beschrijving
Onderwerpen
Officieel Besluitdocument
Primair Document
Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.
Samenvatting Besluit
De gemeente Hendrik-Ido-Ambacht heeft een Aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen. De vergunning is aangevraagd voor het realiseren van een dakopbouw en een dakkapel aan de voorgevel op de locatie Jan van Goijenlaan 15, 3343RD Hendrik-Ido-Ambacht. De aanvraag wordt behandeld volgens de reguliere procedure. Het betreft de volgende activiteit(en):
Inhoud Besluitdocument
GEMEENTEBLAD
De gemeente Hendrik-Ido-Ambacht heeft een Aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen. De vergunning is aangevraagd voor het realiseren van een dakopbouw en een dakkapel aan de voorgevel op de locatie Jan van Goijenlaan 15, 3343RD Hendrik-Ido-Ambacht. De aanvraag wordt behandeld volgens de reguliere procedure. Het betreft de volgende activiteit(en):
Bouwactiviteit (omgevingsplan)
technische bouwactiviteit
De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer Z2025-00000569.
Waarom publiceert de gemeente Hendrik-Ido-Ambacht dit bericht?
Met dit bericht laat de gemeente Hendrik-Ido-Ambacht u weten dat er misschien iets verandert in uw omgeving. Dan kunt u op tijd reageren als u het hier niet mee eens bent.
Wanneer neemt de gemeente Hendrik-Ido-Ambacht een besluit over de aanvraag van de vergunning?
De gemeente Hendrik-Ido-Ambacht heeft de aanvraag voor een vergunning ontvangen op 9 juli 2025. De gemeente Hendrik-Ido-Ambacht neemt daarover uiterlijk 15 oktober 2025 een besluit. Als de vergunning wordt verleend, publiceert de gemeente een nieuw bericht. Vanaf dat moment kunt u de documenten met informatie over de vergunning bekijken en hierop reageren. U kunt nu nog niet reageren.
Heeft u vragen of wilt u meer informatie over de aanvraag van deze vergunning?
Hiervoor kunt u bellen met de gemeente en vragen naar Vergunningverlening Toezicht en Handhaving. Dit kan via het telefoonnummer 14078.
TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.
Gerelateerde Documenten
https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-385675/1/html/gmb-2025-385675.html
https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-385675/1/metadata/metadata.xml
https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-385675/1/metadataowms/metadata_owms.xml
https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-385675/1/odt/gmb-2025-385675.odt
https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-385675/1/pdf/gmb-2025-385675.pdf
https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-385675/1/xml/gmb-2025-385675.xml
Gerelateerde Documenten
ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.
Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{ "enrichedData": { "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-385675\/1\/xml\/gmb-2025-385675.xml", "itemUrl": [ "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-385675\/1\/html\/gmb-2025-385675.html", "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-385675\/1\/metadata\/metadata.xml", "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-385675\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml", "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-385675\/1\/odt\/gmb-2025-385675.odt", "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-385675\/1\/pdf\/gmb-2025-385675.pdf", "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-385675\/1\/xml\/gmb-2025-385675.xml" ], "timestamp": "2025-09-05T09:35:07.311997+02:00", "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-385675.html" }, "originalData": { "meta": { "tpmeta": { "jaargang": "2025", "activiteit": "bouwen", "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025", "product-area": "officielepublicaties", "publicatienaam": "Gemeenteblad", "organisatietype": "gemeente", "gebiedsmarkering": { "Vlak": { "geometrie": "POLYGON ((103396.90133911039 428214.75796721259, 103395.73135620859 428209.13810733758, 103416.95121180065 428204.73817852268, 103418.12124309537 428210.31809913245, 103396.90133911039 428214.75796721259))", "locatiegebied": "POLYGON((4.6384215 51.840132,4.6384054 51.840082,4.6387139 51.840044,4.6387301 51.840094,4.6384215 51.840132))", "geometrielabel": "Jan van Goijenlaan 15, 3343RD Hendrik-Ido-Ambacht", "ligtInGemeente": "Hendrik-Ido-Ambacht" }, "@attrs": { "scheme": "OVERHEIDop.locatietype" } }, "publicatienummer": "385675", "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-05T09:13:18.3679604+02:00", "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-05T09:13:18.3679604+02:00" }, "owmskern": { "type": "omgevingsvergunning", "title": "Aanvraag vergunning voor het realiseren van een dakopbouw en een dakkapel aan de voorgevel, Jan van Goijenlaan 15, 3343RD Hendrik-Ido-Ambacht", "creator": "Hendrik-Ido-Ambacht", "language": "nl", "modified": "2025-09-05", "authority": "Hendrik-Ido-Ambacht", "identifier": "gmb-2025-385675" }, "owmsmantel": { "date": "2025-09-05", "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid", "abstract": "Betreft: Aanvraag op locatie Jan van Goijenlaan 15, 3343RD Hendrik-Ido-Ambacht", "available": "2025-09-05", "publisher": "Hendrik-Ido-Ambacht", "hasVersion": "1" } } } }