Rijksarchief • Document Detailpagina

Hollands Kroon Ingekomen aanvraag evenementenvergunning van Café de Hut in Breezand

⏳ IN BEHANDELING
02.09.2025
REF: 5-380130

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-380130

Archiefdatum

02.09.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

02.09.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Hollands Kroon

Document Inhoud

Hollands Kroon Ingekomen aanvraag evenementenvergunning van Café de Hut in Breezand

Onderwerpen

Bestuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Zandvaart 55 1764NK Breezand

Coördinaten

LAT: 52.8885928 • LNG: 4.8030633

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Adres": {
        "postcode": "1764NK",
        "geometrie": "POINT(115683.427 544765.548)",
        "huisnummer": "55",
        "straatnaam": "Zandvaart",
        "woonplaats": "Breezand",
        "locatiepunt": "52.8885927544132 4.8030633348675",
        "locatiegebied": "52.888593,4.8030633",
        "ligtInGemeente": "Hollands Kroon"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Omschrijving: Kermisfeest van 3 tot en met 5 oktober 2025

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Omschrijving: Kermisfeest van 3 tot en met 5 oktober 2025

Locatie: Zandvaart 55 Breezand

Datum ontvangst aanvraag: 25 augustus 2025

De stukken liggen niet ter inzage. Indien u op de aanvraag wilt reageren en/of meer informatie wenst te ontvangen dan kunt u een e-mail sturen aan apv@hollandskroon.nl, onder vermelding van het kenmerk van de ingediende aanvraag.

Vermeld u daarbij uw naam, adres en telefoonnummer. Mocht u willen reageren op een ingekomen aanvraag, doet u dat dan zo spoedig mogelijk aangezien wij gehouden zijn aan wettelijke beslistermijnen.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-380130/1/html/gmb-2025-380130.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-380130/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-380130/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-380130/1/odt/gmb-2025-380130.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-380130/1/pdf/gmb-2025-380130.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-380130/1/xml/gmb-2025-380130.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-380130\/1\/xml\/gmb-2025-380130.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-380130\/1\/html\/gmb-2025-380130.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-380130\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-380130\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-380130\/1\/odt\/gmb-2025-380130.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-380130\/1\/pdf\/gmb-2025-380130.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-380130\/1\/xml\/gmb-2025-380130.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-09-02T09:23:01.523877+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-380130.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Adres": {
                        "postcode": "1764NK",
                        "geometrie": "POINT(115683.427 544765.548)",
                        "huisnummer": "55",
                        "straatnaam": "Zandvaart",
                        "woonplaats": "Breezand",
                        "locatiepunt": "52.8885927544132 4.8030633348675",
                        "locatiegebied": "52.888593,4.8030633",
                        "ligtInGemeente": "Hollands Kroon"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "380130",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-02T09:11:46.0626281+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-02T09:11:46.0626281+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "evenementenvergunning",
                "title": "Hollands Kroon Ingekomen aanvraag evenementenvergunning van Café de Hut in Breezand",
                "creator": "Hollands Kroon",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-09-02",
                "authority": "Hollands Kroon",
                "identifier": "gmb-2025-380130"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-09-02",
                "subject": "Bestuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-09-02",
                "publisher": "Hollands Kroon",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}