Rijksarchief • Document Detailpagina

Besluit

❓ ONBEKEND
01.09.2025
REF: 5-377712

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-377712

Archiefdatum

01.09.2025

Status

❓ ONBEKEND

Laatste wijziging

01.09.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Woerden

Document Inhoud

Besluit

Beschrijving

het ophangen van een spandoek van 3 tot en met 14 september 2025

Onderwerpen

Economie Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

kade bij Mijzijde tegenover Pastoor Schuurmanstraat, Kanis

bij bushalte Lindenlaan, Kamerik

(Aan de geografische kaart kunnen geen rechten worden ontleend.)

Omschrijving van het verzoek:

het ophangen van een spandoek van 3 tot en met 14 september 2025

Verzoek ontvangen op:

Genomen besluit op het verzoek:

Besluit verzonden op:

U kunt informatie over dit verzoek krijgen bij het team Vergunningen, Toezicht en Handhaving van de gemeente. De gemeente is bereikbaar op telefoonnummer 14 0348.

Tegen een besluit kunt u bezwaar maken of beroep aantekenen. De mogelijkheden die in deze situatie van toepassing zijn, staan beschreven in de tekst van het besluit. Het besluit (inclusief eventuele bijlagen) kunt u bij de gemeente inzien.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-377712/1/html/gmb-2025-377712.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-377712/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-377712/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-377712/1/odt/gmb-2025-377712.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-377712/1/pdf/gmb-2025-377712.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-377712/1/xml/gmb-2025-377712.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-377712\/1\/xml\/gmb-2025-377712.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-377712\/1\/html\/gmb-2025-377712.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-377712\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-377712\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-377712\/1\/odt\/gmb-2025-377712.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-377712\/1\/pdf\/gmb-2025-377712.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-377712\/1\/xml\/gmb-2025-377712.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-09-01T09:10:42.619811+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-377712.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": [
                    {
                        "Lijn": {
                            "geometrie": "LINESTRING (121273.268 457820.012, 121302.681 457859.815)",
                            "locatiegebied": "LINESTRING(4.8948937 52.107589,4.895319 52.107949)",
                            "geometrielabel": "bij bushalte Lindenlaan, Kamerik",
                            "ligtInGemeente": "Woerden"
                        },
                        "@attrs": {
                            "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                        }
                    },
                    {
                        "Punt": {
                            "geometrie": "POINT (121212.31220649726 459709.75984802161)",
                            "locatiepunt": "52.1245702345667 4.89381644151658",
                            "locatiegebied": "52.12457,4.8938164",
                            "geometrielabel": "kade bij Mijzijde tegenover Pastoor Schuurmanstraat, Kanis",
                            "ligtInGemeente": "Woerden"
                        },
                        "@attrs": {
                            "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                        }
                    }
                ],
                "publicatienummer": "377712",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-01T09:05:23.358894+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-01T09:05:23.358894+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "andere vergunning",
                "title": "Besluit",
                "creator": "Woerden",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-09-01",
                "authority": "Woerden",
                "identifier": "gmb-2025-377712"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-09-01",
                "subject": "Economie | Organisatie en beleid",
                "abstract": "het ophangen van een spandoek van 3 tot en met 14 september 2025",
                "available": "2025-09-01",
                "publisher": "Woerden",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}