Rijksarchief • Document Detailpagina

Omgevingsvergunning regulier Verleend: het plaatsen van steigers van 29-8-25 t/m 19-9-25, op stoep Stationstraat 84

✅ GOEDGEKEURD
01.09.2025
REF: 5-377002

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-377002

Archiefdatum

01.09.2025

Status

✅ GOEDGEKEURD

Laatste wijziging

01.09.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Alkmaar

Document Inhoud

Omgevingsvergunning regulier Verleend: het plaatsen van steigers van 29-8-25 t/m 19-9-25, op stoep Stationstraat 84

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Reguliere voorbereidingsprocedure: beslissing op aanvraag omgevingsvergunning

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Reguliere voorbereidingsprocedure: beslissing op aanvraag omgevingsvergunning

Burgemeester en wethouders van Alkmaar geven kennis van het besluit op de volgende aanvraag voor een omgevingsvergunning:

op stoep Stationstraat 84; het plaatsen van steigers van 29-8-25 t/m 19-9-25

Verzenddatum: 28-08-2025

Zaaknummer: 00001259795

Wilt u een besluit inzien? Dat kan alleen op verzoek. Uw verzoek kunt u doen Externe link: via onze website met vermelding van het zaaknummer en het adres van het dossier.

Niet eens met dit besluit?

Als u het niet eens bent met dit besluit dan kunt u bezwaar maken. Dit moet binnen zes weken vanaf de eerstvolgende dag nadat het besluit is verzonden naar de aanvrager. Deze dag hoeft niet gelijk te zijn aan de datum van deze publicatie. Let daarom op de verzenddatum van het besluit.

Op onze Externe link: website leest u hoe u digitaal of per post bezwaar kunt maken.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-377002/1/html/gmb-2025-377002.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-377002/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-377002/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-377002/1/odt/gmb-2025-377002.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-377002/1/pdf/gmb-2025-377002.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-377002/1/xml/gmb-2025-377002.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-377002\/1\/xml\/gmb-2025-377002.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-377002\/1\/html\/gmb-2025-377002.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-377002\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-377002\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-377002\/1\/odt\/gmb-2025-377002.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-377002\/1\/pdf\/gmb-2025-377002.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-377002\/1\/xml\/gmb-2025-377002.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-09-01T09:03:26.45291+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-377002.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "ruimtelijke ordening",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((111356.679 516873.969, 111355.995 516875.496, 111345.6 516873.501, 111347.858 516867.096, 111350.357 516867.776, 111347.937 516872.241, 111356.679 516873.969))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((4.7424789 52.637619,4.7424686 52.637633,4.7423153 52.637614,4.7423495 52.637557,4.7423864 52.637563,4.74235 52.637603,4.7424789 52.637619))",
                        "geometrielabel": "op stoep Stationstraat 84",
                        "ligtInGemeente": "Alkmaar"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "377002",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-09-01T09:02:14.0705705+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-09-01T09:02:14.0705705+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Omgevingsvergunning regulier Verleend: het plaatsen van steigers van 29-8-25 t\/m 19-9-25, op stoep Stationstraat 84",
                "creator": "Alkmaar",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-09-01",
                "authority": "Alkmaar",
                "identifier": "gmb-2025-377002"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-09-01",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-09-01",
                "publisher": "Alkmaar",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}