Rijksarchief • Document Detailpagina

Aanvraag vergunning voor Sint Antoniusstraat 20 Tijdelijk gebruik gemeentegrond plaatsen kraanwagen aan Sint Antoniusstraat 20, 4902 PV Oosterhout

⏳ IN BEHANDELING
23.12.2025
REF: 5-550423

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-550423

Archiefdatum

23.12.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

23.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Oosterhout

Document Inhoud

Aanvraag vergunning voor Sint Antoniusstraat 20 Tijdelijk gebruik gemeentegrond plaatsen kraanwagen aan Sint Antoniusstraat 20, 4902 PV Oosterhout

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Sint Antoniusstraat 20 te Oosterhout

Coördinaten

LAT: 51.6395181 • LNG: 4.8683323

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (119082.07 405757.94)",
        "locatiepunt": "51.6395181439385 4.8683323047089",
        "locatiegebied": "51.639518,4.8683323",
        "geometrielabel": "Sint Antoniusstraat 20 te Oosterhout",
        "ligtInGemeente": "Oosterhout"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Ontvangen aanvraag omgevingsvergunning reguliere procedure:

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Ontvangen aanvraag omgevingsvergunning reguliere procedure:

Sint Antoniusstraat 20, 4902 PV Oosterhout, Sint Antoniusstraat 20 Tijdelijk gebruik gemeentegrond plaatsen kraanwagen (1087224 ontvangen 14-12-2025)

Wilt u een inhoudelijke toelichting op plannen dan kunt u deze digitaal opvragen bij Team Vergunningen, Toezicht en Handhaving via het

contactformulier https://samenwerkendegemeenten.equalit.nl/formulier/nl-NL/Oosterhout/scContactformulier.aspxGelieve het referentienummer 1087224 hierbij te vermelden.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-550423/1/html/gmb-2025-550423.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-550423/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-550423/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-550423/1/odt/gmb-2025-550423.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-550423/1/pdf/gmb-2025-550423.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-550423/1/xml/gmb-2025-550423.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-550423\/1\/xml\/gmb-2025-550423.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-550423\/1\/html\/gmb-2025-550423.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-550423\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-550423\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-550423\/1\/odt\/gmb-2025-550423.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-550423\/1\/pdf\/gmb-2025-550423.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-550423\/1\/xml\/gmb-2025-550423.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-23T09:07:34.016375+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-550423.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (119082.07 405757.94)",
                        "locatiepunt": "51.6395181439385 4.8683323047089",
                        "locatiegebied": "51.639518,4.8683323",
                        "geometrielabel": "Sint Antoniusstraat 20 te Oosterhout",
                        "ligtInGemeente": "Oosterhout"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "550423",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-23T09:06:52.3238158+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-23T09:06:52.3238158+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Aanvraag vergunning voor Sint Antoniusstraat 20 Tijdelijk gebruik gemeentegrond plaatsen kraanwagen aan Sint Antoniusstraat 20, 4902 PV Oosterhout",
                "creator": "Oosterhout",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-23",
                "authority": "Oosterhout",
                "identifier": "gmb-2025-550423"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-23",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-12-23",
                "publisher": "Oosterhout",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}