Rijksarchief • Document Detailpagina

Registratie Voor Alle Kernen in register van aanduidingen van de gemeente Steenbergen

❓ ONBEKEND
22.12.2025
REF: 5-559631

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-559631

Archiefdatum

22.12.2025

Status

❓ ONBEKEND

Laatste wijziging

22.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Steenbergen

Document Inhoud

Registratie Voor Alle Kernen in register van aanduidingen van de gemeente Steenbergen

Onderwerpen

Bestuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

HET CENTRAAL STEMBUREAU VOOR DE VERKIEZING VAN DE GEMEENTERAAD VAN STEENBERGEN

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

HET CENTRAAL STEMBUREAU VOOR DE VERKIEZING VAN DE GEMEENTERAAD VAN STEENBERGEN

Het centraal stembureau heeft op 27 november 2025 een verzoek ontvangen van de politieke groepering “ Voor Alle Kernen (verkorte naam VAK)”.

Het verzoek is gedaan door de secretaris en twee bestuursleden van deze groepering.

Zij vragen om de aanduiding: “Voor Alle Kernen”, verkorte naam VAK op te nemen in het register van politieke aanduidingen van de gemeente Steenbergen.

BESLUIT OP BASIS VAN ARTIKEL G3, EERSTE LID, VAN DE KIESWET:

De aanduiding “Voor Alle Kernen” wordt opgenomen in het register van het centraal stembureau voor de gemeenteraadsverkiezing van de gemeente Steenbergen.

Steenbergen, 8 december 2025

R.P. van den Belt A.N. Phaff J. Wouts A. Harteveld P. Nagelkerke

Voorzitter lid lid lid lid

Als uw belang rechtstreeks bij dit besluit is betrokken, mag u hiertegen in beroep gaan. Dit kan op basis van artikel 8:1 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel G5, eerste lid, van de Kieswet. Het beroep moet worden ingediend bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State (postbus 20019, 2500 EA Den Haag). U moet het beroepschrift indienen binnen 6 dagen na de datum waarop dit besluit in het gemeenteblad is gepubliceerd.

In het beroepschrift moeten staan: uw naam en adres, de datum, waartegen u in beroep gaat en waarom. Het beroepschrift moet volgens artikel 6:5 van de Algemene wet bestuursrecht zijn ondertekend. Als u beroep instelt, moet u griffierecht betalen.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-559631/1/html/gmb-2025-559631.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-559631/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-559631/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-559631/1/odt/gmb-2025-559631.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-559631/1/pdf/gmb-2025-559631.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-559631/1/xml/gmb-2025-559631.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-559631\/1\/xml\/gmb-2025-559631.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-559631\/1\/html\/gmb-2025-559631.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-559631\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-559631\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-559631\/1\/odt\/gmb-2025-559631.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-559631\/1\/pdf\/gmb-2025-559631.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-559631\/1\/xml\/gmb-2025-559631.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-22T09:09:27.80846+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-559631.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    },
                    "Gemeente": {
                        "gemeentenaam": "Steenbergen",
                        "ligtInProvincie": "Noord-Brabant"
                    }
                },
                "publicatienummer": "559631",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-22T09:05:44.545015+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-22T09:05:44.545015+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "andere beschikking",
                "title": "Registratie Voor Alle Kernen in register van aanduidingen van de gemeente Steenbergen",
                "creator": "Steenbergen",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-22",
                "authority": "Steenbergen",
                "identifier": "gmb-2025-559631"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-22",
                "subject": "Bestuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-12-22",
                "publisher": "Steenbergen",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}