Rijksarchief • Document Detailpagina

Ingekomen aanvraag omgevingsvergunning De Dellen. 't Harde

⏳ IN BEHANDELING
22.12.2025
REF: 5-561339

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-561339

Archiefdatum

22.12.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

22.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Elburg

Document Inhoud

Ingekomen aanvraag omgevingsvergunning De Dellen. 't Harde

Beschrijving

Betreft: Aanvraag op locatie De Dellen. 't Harde

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

De Dellen. 't Harde

Coördinaten

LAT: 52.3851271 • LNG: 5.9056697

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (190297.38890651145 488711.54570135981)",
        "locatiepunt": "52.3851271019443 5.90566974488604",
        "locatiegebied": "52.385127,5.9056697",
        "geometrielabel": "De Dellen. 't Harde",
        "ligtInGemeente": "Elburg"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Op 17 december 2025 hebben wij een aanvraag ontvangen voor het plaatsen van een meetopstelling voor een wetenschappelijk onderzoek naar stikstofdepositie in De Dellen. 't Harde. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer Z2025-00001867. De aanvraag betreft de volgende activiteit(en):

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Op 17 december 2025 hebben wij een aanvraag ontvangen voor het plaatsen van een meetopstelling voor een wetenschappelijk onderzoek naar stikstofdepositie in De Dellen. 't Harde. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer Z2025-00001867. De aanvraag betreft de volgende activiteit(en):

Bouwactiviteit (omgevingsplan)

Nadat de aanvraag is beoordeeld neemt de gemeente een besluit. Tegen een ingediende aanvraag is geen bezwaar mogelijk.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-561339/1/html/gmb-2025-561339.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-561339/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-561339/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-561339/1/odt/gmb-2025-561339.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-561339/1/pdf/gmb-2025-561339.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-561339/1/xml/gmb-2025-561339.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-561339\/1\/xml\/gmb-2025-561339.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-561339\/1\/html\/gmb-2025-561339.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-561339\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-561339\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-561339\/1\/odt\/gmb-2025-561339.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-561339\/1\/pdf\/gmb-2025-561339.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-561339\/1\/xml\/gmb-2025-561339.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-22T09:22:57.405806+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-561339.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (190297.38890651145 488711.54570135981)",
                        "locatiepunt": "52.3851271019443 5.90566974488604",
                        "locatiegebied": "52.385127,5.9056697",
                        "geometrielabel": "De Dellen. 't Harde",
                        "ligtInGemeente": "Elburg"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "561339",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-22T09:13:28.8761807+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-22T09:13:28.8761807+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Ingekomen aanvraag omgevingsvergunning De Dellen. 't Harde",
                "creator": "Elburg",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-22",
                "authority": "Elburg",
                "identifier": "gmb-2025-561339"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-22",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "Betreft: Aanvraag op locatie De Dellen. 't Harde",
                "available": "2025-12-22",
                "publisher": "Elburg",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}