Rijksarchief • Document Detailpagina

Kennisgeving ontvangst aanvraag Omgevingsvergunning, De Gilden 4, 9247CX Ureterp

⏳ IN BEHANDELING
19.12.2025
REF: 5-558230

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-558230

Archiefdatum

19.12.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

19.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Opsterland

Document Inhoud

Kennisgeving ontvangst aanvraag Omgevingsvergunning, De Gilden 4, 9247CX Ureterp

Beschrijving

OWO

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Op 17 december 2025 heeft de gemeente een aanvraag ontvangen voor een Omgevingsvergunning op de locatie De Gilden 4, 9247CX Ureterp. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer Z2025-00007179. De aanvraag betreft:

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Op 17 december 2025 heeft de gemeente een aanvraag ontvangen voor een Omgevingsvergunning op de locatie De Gilden 4, 9247CX Ureterp. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer Z2025-00007179. De aanvraag betreft:

vergroten autobedrijf .

De aanvraag en de bijbehorende stukken kunt u op afspraak inzien in het gemeentehuis. In dit stadium is het indienen van zienswijzen/bezwaar nog niet mogelijk.

De aanvraag zal worden behandeld volgens de reguliere procedure. Nadat de aanvraag is beoordeeld neemt de gemeente een besluit. Dit gebeurt over het algemeen binnen acht weken na ontvangst van de aanvraag. Wij kunnen deze termijn één keer verlengen met zes weken. Wij kunnen de termijn ook opschorten als er aanvullende gegevens van de aanvrager nodig zijn.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via gemeente@opsterland.nl of telefoonnummer 0512 386 222.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-558230/1/html/gmb-2025-558230.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-558230/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-558230/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-558230/1/odt/gmb-2025-558230.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-558230/1/pdf/gmb-2025-558230.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-558230/1/xml/gmb-2025-558230.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-558230\/1\/xml\/gmb-2025-558230.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-558230\/1\/html\/gmb-2025-558230.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-558230\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-558230\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-558230\/1\/odt\/gmb-2025-558230.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-558230\/1\/pdf\/gmb-2025-558230.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-558230\/1\/xml\/gmb-2025-558230.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-19T09:31:08.489789+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-558230.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((207840.457 567812.866, 207824.777 567761.346, 207858.75 567751.266, 207867.71 567751.266, 207882.27 567800.546, 207840.457 567812.866))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((6.1760141 53.09453,6.1757717 53.094068,6.1762771 53.093974,6.1764109 53.093974,6.1766363 53.094415,6.1760141 53.09453))",
                        "geometrielabel": "De Gilden 4, 9247CX Ureterp",
                        "ligtInGemeente": "Opsterland"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "558230",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-19T09:19:00.351005+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-19T09:19:00.351005+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Kennisgeving ontvangst aanvraag Omgevingsvergunning, De Gilden 4, 9247CX Ureterp",
                "creator": "Opsterland",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-19",
                "authority": "Opsterland",
                "identifier": "gmb-2025-558230"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-19",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "OWO",
                "available": "2025-12-19",
                "publisher": "Opsterland",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}