Rijksarchief • Document Detailpagina

Vergunning verleend: Kethelweg 151A-189C

✅ GOEDGEKEURD
18.12.2025
REF: 5-554041

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-554041

Archiefdatum

18.12.2025

Status

✅ GOEDGEKEURD

Laatste wijziging

18.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Vlaardingen

Document Inhoud

Vergunning verleend: Kethelweg 151A-189C

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Verleende omgevingsvergunning

Burgemeester en wethouders van de gemeente Vlaardingen maken bekend dat zij de volgende omgevingsvergunning hebben verleend:

Voor : het renoveren van een woongebouw

Met de adressering : Kethelweg 151A-189C

Kenmerk : 0000890674 / 2025050800345

Type aanvraag : Omgevingsvergunning regulier [Omgevingswet]

Datum ontvangst : 08-05-2025

Datum beschikking : 16-12-2025

De beschikking treedt in werking met ingang van de dag na bekendmaking (dit is de datum dat de vergunning aan de aanvrager wordt gezonden). Tegen het besluit kunnen belanghebbenden binnen zes weken na verzending van de beschikking bezwaar aantekenen.

Het indienen van een bezwaarschrift schorst de werking van het besluit niet. Het bezwaarschrift moet uw naam en adres bevatten, duidelijk maken tegen welk besluit u bezwaar maakt en gemotiveerd, gedateerd en

ondertekend zijn. Het bezwaarschrift moet worden gericht aan het college van burgemeester en wethouders, p/a de manager van het team Bijzondere Wetten, Bouw- & Woningtoezicht, Postbus 1002, 3130 EB Vlaardingen.

De beschikking en de bijbehorende stukken kunt u binnen 6 weken digitaal opvragen via het gemeentelijk e-mailadres: bwtregie@vlaardingen.nl van het team Bijzondere Wetten, Bouw- & Woningtoezicht, Postbus 1002, 3130 EB Vlaardingen.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-554041/1/html/gmb-2025-554041.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-554041/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-554041/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-554041/1/odt/gmb-2025-554041.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-554041/1/pdf/gmb-2025-554041.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-554041/1/xml/gmb-2025-554041.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-554041\/1\/xml\/gmb-2025-554041.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-554041\/1\/html\/gmb-2025-554041.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-554041\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-554041\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-554041\/1\/odt\/gmb-2025-554041.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-554041\/1\/pdf\/gmb-2025-554041.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-554041\/1\/xml\/gmb-2025-554041.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-18T09:27:04.229034+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-554041.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((84106.7083 437367.9541, 84262.5286 437472.5341, 84272.1886 437459.5142, 84113.0084 437357.0342, 84106.7083 437367.9541))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((4.3566672 51.920274,4.3589104 51.921234,4.3590535 51.921118,4.356761 51.920177,4.3566672 51.920274))",
                        "geometrielabel": "Kethelweg 151A-189C",
                        "ligtInGemeente": "Vlaardingen"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "554041",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-18T09:18:18.0643965+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-18T09:18:18.0643965+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Vergunning verleend: Kethelweg 151A-189C",
                "creator": "Vlaardingen",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-18",
                "authority": "Vlaardingen",
                "identifier": "gmb-2025-554041"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-18",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-12-18",
                "publisher": "Vlaardingen",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}