Rijksarchief • Document Detailpagina

Nieuwe aanvraag omgevingsvergunning, aanbouw zijgevel, ’t Hennetje 21 in Werkhoven

⏳ IN BEHANDELING
18.12.2025
REF: 5-553710

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-553710

Archiefdatum

18.12.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

18.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Bunnik

Document Inhoud

Nieuwe aanvraag omgevingsvergunning, aanbouw zijgevel, ’t Hennetje 21 in Werkhoven

Onderwerpen

Recht Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

't Hennetje 21 3985PB Werkhoven

Coördinaten

LAT: 52.0234811 • LNG: 5.2409268

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Adres": {
        "postcode": "3985PB",
        "geometrie": "POINT(144960 448358)",
        "huisnummer": "21",
        "straatnaam": "'t Hennetje",
        "woonplaats": "Werkhoven",
        "locatiepunt": "52.0234810682333 5.24092680677101",
        "locatiegebied": "52.023481,5.2409268",
        "ligtInGemeente": "Bunnik"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Publicatie datum 18 december 2025

Activiteit: aanbouw zijgevel

Adres: ’t Hennetje 21 in Werkhoven

Zaaknummer: OV 1414887

Datum ontvangst aanvraag: 12 december 2025

U kunt de aanvraag en bijbehorende stukken digitaal opvragen.

https://www.bunnik.nl/bouwen-en-verbouwen/bouwdossier-bekijken

(Vergeet u niet het adres en zaaknummer erbij te vermelden wat u wilt inzien dat wordt nl. niet automatisch ingevuld)

bij vragen kunt u telefonisch contact opnemen met de gemeente op telefoonnummer 030-659 48 48.

In dit stadium kunt u nog geen bezwaarschrift indienen.

Nadat een omgevingsvergunning is verleend, is er de mogelijkheid om een bezwaarschrift in te dienen.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-553710/1/html/gmb-2025-553710.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-553710/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-553710/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-553710/1/odt/gmb-2025-553710.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-553710/1/pdf/gmb-2025-553710.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-553710/1/xml/gmb-2025-553710.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-553710\/1\/xml\/gmb-2025-553710.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-553710\/1\/html\/gmb-2025-553710.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-553710\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-553710\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-553710\/1\/odt\/gmb-2025-553710.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-553710\/1\/pdf\/gmb-2025-553710.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-553710\/1\/xml\/gmb-2025-553710.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-18T09:24:47.748572+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-553710.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Adres": {
                        "postcode": "3985PB",
                        "geometrie": "POINT(144960 448358)",
                        "huisnummer": "21",
                        "straatnaam": "'t Hennetje",
                        "woonplaats": "Werkhoven",
                        "locatiepunt": "52.0234810682333 5.24092680677101",
                        "locatiegebied": "52.023481,5.2409268",
                        "ligtInGemeente": "Bunnik"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "553710",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-18T09:16:56.5038322+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-18T09:16:56.5038322+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Nieuwe aanvraag omgevingsvergunning, aanbouw zijgevel, ’t Hennetje 21 in Werkhoven",
                "creator": "Bunnik",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-18",
                "authority": "Bunnik",
                "identifier": "gmb-2025-553710"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-18",
                "subject": "Recht | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-12-18",
                "publisher": "Bunnik",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}