Rijksarchief • Document Detailpagina

Kennisgeving van Aanvraag Omgevingsvergunning Koala 8, 1704 XM Heerhugowaard

⏳ IN BEHANDELING
17.12.2025
REF: 5-550903

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-550903

Archiefdatum

17.12.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

17.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Dijk en Waard

Document Inhoud

Kennisgeving van Aanvraag Omgevingsvergunning Koala 8, 1704 XM Heerhugowaard

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Koala 8 te Heerhugowaard

Coördinaten

LAT: 52.6530836 • LNG: 4.8040533

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (115538.609 518559.279)",
        "locatiepunt": "52.653083631758 4.80405333397744",
        "locatiegebied": "52.653084,4.8040533",
        "geometrielabel": "Koala 8 te Heerhugowaard",
        "ligtInGemeente": "Dijk en Waard"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Kennisgeving van Aanvraag Omgevingsvergunning Koala 8, 1704 XM Heerhugowaard

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Kennisgeving van Aanvraag Omgevingsvergunning Koala 8, 1704 XM Heerhugowaard

Op 15-12-2025 hebben wij een aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen voor het plaatsen van een dakkapel aan de voor- en achterzijde op de locatie Koala 8, 1704 XM Heerhugowaard. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer 1202530.

De aanvraag wordt getoetst voordat een besluit wordt genomen

Het besluit op de aanvraag zal hier ook worden gepubliceerd. Als u het niet eens bent met dat besluit kunt u daartegen dan pas bezwaar maken. Tegen een aanvraag kunt u geen bezwaar maken.

Mail of bel gerust als u nog vragen heeft

U kunt ons bellen op telefoonnummer (072) 575 55 55 of email naar post@dijkenwaard.nl

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-550903/1/html/gmb-2025-550903.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-550903/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-550903/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-550903/1/odt/gmb-2025-550903.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-550903/1/pdf/gmb-2025-550903.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-550903/1/xml/gmb-2025-550903.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-550903\/1\/xml\/gmb-2025-550903.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-550903\/1\/html\/gmb-2025-550903.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-550903\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-550903\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-550903\/1\/odt\/gmb-2025-550903.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-550903\/1\/pdf\/gmb-2025-550903.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-550903\/1\/xml\/gmb-2025-550903.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-17T09:30:08.508003+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-550903.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (115538.609 518559.279)",
                        "locatiepunt": "52.653083631758 4.80405333397744",
                        "locatiegebied": "52.653084,4.8040533",
                        "geometrielabel": "Koala 8 te Heerhugowaard",
                        "ligtInGemeente": "Dijk en Waard"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "550903",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-17T09:20:30.8629636+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-17T09:20:30.8629636+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Kennisgeving van Aanvraag Omgevingsvergunning Koala 8, 1704 XM Heerhugowaard",
                "creator": "Dijk en Waard",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-17",
                "authority": "Dijk en Waard",
                "identifier": "gmb-2025-550903"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-17",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-12-17",
                "publisher": "Dijk en Waard",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}