Rijksarchief • Document Detailpagina

Omgevingsvergunning regulier Verleend: het plaatsen van een hoogwerker van 15-12 t/m 16-12 2025, thv Willem de Zwijgerlaan 36-70, Alkmaar

✅ GOEDGEKEURD
17.12.2025
REF: 5-549860

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-549860

Archiefdatum

17.12.2025

Status

✅ GOEDGEKEURD

Laatste wijziging

17.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Alkmaar

Document Inhoud

Omgevingsvergunning regulier Verleend: het plaatsen van een hoogwerker van 15-12 t/m 16-12 2025, thv Willem de Zwijgerlaan 36-70, Alkmaar

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Reguliere voorbereidingsprocedure: beslissing op aanvraag omgevingsvergunning

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Reguliere voorbereidingsprocedure: beslissing op aanvraag omgevingsvergunning

Burgemeester en wethouders van Alkmaar geven kennis van het besluit op de volgende aanvraag voor een omgevingsvergunning:

thv Willem de Zwijgerlaan 36-70, Alkmaar; het plaatsen van een hoogwerker van 15-12 t/m 16-12 2025

Verzenddatum: 15-12-2025

Zaaknummer: 00001301546

Wilt u een besluit inzien? Dat kan alleen op verzoek. Uw verzoek kunt u doen Externe link: via onze website met vermelding van het zaaknummer en het adres van het dossier.

Niet eens met dit besluit?

Als u het niet eens bent met dit besluit dan kunt u bezwaar maken. Dit moet binnen zes weken vanaf de eerstvolgende dag nadat het besluit is verzonden naar de aanvrager. Deze dag hoeft niet gelijk te zijn aan de datum van deze publicatie. Let daarom op de verzenddatum van het besluit.

Op onze Externe link: website leest u hoe u digitaal of per post bezwaar kunt maken.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-549860/1/html/gmb-2025-549860.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-549860/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-549860/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-549860/1/odt/gmb-2025-549860.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-549860/1/pdf/gmb-2025-549860.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-549860/1/xml/gmb-2025-549860.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-549860\/1\/xml\/gmb-2025-549860.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-549860\/1\/html\/gmb-2025-549860.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-549860\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-549860\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-549860\/1\/odt\/gmb-2025-549860.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-549860\/1\/pdf\/gmb-2025-549860.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-549860\/1\/xml\/gmb-2025-549860.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-17T09:22:12.490258+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-549860.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "ruimtelijke ordening",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((111303.33 515344.453, 111299.524 515339.991, 111329.974 515321.484, 111334.437 515326.078, 111303.33 515344.453))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((4.7418924 52.62387,4.7418368 52.62383,4.7422889 52.623666,4.7423542 52.623707,4.7418924 52.62387))",
                        "geometrielabel": "thv Willem de Zwijgerlaan 36-70, Alkmaar",
                        "ligtInGemeente": "Alkmaar"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "549860",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-17T09:15:40.4526366+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-17T09:15:40.4526366+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Omgevingsvergunning regulier Verleend: het plaatsen van een hoogwerker van 15-12 t\/m 16-12 2025, thv Willem de Zwijgerlaan 36-70, Alkmaar",
                "creator": "Alkmaar",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-17",
                "authority": "Alkmaar",
                "identifier": "gmb-2025-549860"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-17",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-12-17",
                "publisher": "Alkmaar",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}