Rijksarchief • Document Detailpagina

Aanvraag omgevingsvergunning Simon van Capelweg 70 in Noorden - het verlengen van de tijdelijke omgevingsvergunning Z2025-00003014

⏳ IN BEHANDELING
17.12.2025
REF: 5-551224

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-551224

Archiefdatum

17.12.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

17.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Nieuwkoop

Document Inhoud

Aanvraag omgevingsvergunning Simon van Capelweg 70 in Noorden - het verlengen van de tijdelijke omgevingsvergunning Z2025-00003014

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Omschrijving: het verlengen van de tijdelijke omgevingsvergunning Z2025-00003014

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Omschrijving: het verlengen van de tijdelijke omgevingsvergunning Z2025-00003014

Locatie: Simon van Capelweg 70 in Noorden

Zaaknummer: Z2025-00005525

Ontvangstdatum: 15 december 2025

Aangevraagd activiteiten:

het aanleggen of veranderen van een uitweg

Inzien: Om een afschrift van de aanvraag te ontvangen kunt u contact opnemen met het Omgevingsloket via het e-mailadres omgevingsloket@nieuwkoop.nl of via het telefoonnummer 14 0172. Wanneer u uitleg wilt over hoe wij de aanvraag behandelen, kunt u een afspraak maken voor een bezoek aan het loket in het gemeentehuis van Nieuwveen (direct naar afspraak maken, klik hier).

Bezwaar/beroep: Op dit moment kunt u nog geen bezwaar maken of beroep indienen. Dat is pas mogelijk zodra wij een besluit (vergunning of weigering) hebben genomen. Zodra wij een besluit hebben genomen, wordt dit kenbaar gemaakt in ons digitale gemeenteblad (www.officielebekendmakingen.nl).

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-551224/1/html/gmb-2025-551224.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-551224/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-551224/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-551224/1/odt/gmb-2025-551224.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-551224/1/pdf/gmb-2025-551224.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-551224/1/xml/gmb-2025-551224.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-551224\/1\/xml\/gmb-2025-551224.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-551224\/1\/html\/gmb-2025-551224.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-551224\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-551224\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-551224\/1\/odt\/gmb-2025-551224.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-551224\/1\/pdf\/gmb-2025-551224.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-551224\/1\/xml\/gmb-2025-551224.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-17T09:32:52.856112+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-551224.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "uitweg en inrit",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((116782.343 464174.701, 116780.348 464182.156, 116774.311 464181.421, 116776.253 464173.914, 116782.343 464174.701))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((4.8286282 52.164411,4.8285982 52.164478,4.82851 52.164471,4.8285393 52.164403,4.8286282 52.164411))",
                        "geometrielabel": "Simon van Capelweg 70 in Noorden",
                        "ligtInGemeente": "Nieuwkoop"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "551224",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-17T09:21:11.5834216+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-17T09:21:11.5834216+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Aanvraag omgevingsvergunning Simon van Capelweg 70 in Noorden - het verlengen van de tijdelijke omgevingsvergunning Z2025-00003014",
                "creator": "Nieuwkoop",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-17",
                "authority": "Nieuwkoop",
                "identifier": "gmb-2025-551224"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-17",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-12-17",
                "publisher": "Nieuwkoop",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}