Rijksarchief • Document Detailpagina

Aanvraag omgevingsvergunning voor het vervangen van bestaande handelsreclame, Den Hof 18, 5582 JZ te Waalre

⏳ IN BEHANDELING
15.12.2025
REF: 5-546437

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-546437

Archiefdatum

15.12.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

15.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Waalre

Document Inhoud

Aanvraag omgevingsvergunning voor het vervangen van bestaande handelsreclame, Den Hof 18, 5582 JZ te Waalre

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Den Hof 18 5582JZ Waalre

Coördinaten

LAT: 51.3950750 • LNG: 5.4748369

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Adres": {
        "postcode": "5582JZ",
        "geometrie": "POINT(161099 378439)",
        "huisnummer": "18",
        "straatnaam": "Den Hof",
        "woonplaats": "Waalre",
        "locatiepunt": "51.3950750460707 5.47483691836103",
        "locatiegebied": "51.395075,5.4748369",
        "ligtInGemeente": "Waalre"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

De gemeente Waalre heeft een aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen voor het vervangen van bestaande handelsreclame.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

De gemeente Waalre heeft een aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen voor het vervangen van bestaande handelsreclame.

Den Hof 18, 5582 JZ Waalre

Als de vergunning wordt verleend of geweigerd, publiceert het college van burgemeester en wethouders van Waalre een nieuw bericht. Aangevraagde en verleende omgevingsvergunningen kunt u digitaal opvragen via het volgende emailadres: vergunningen@waalre.nl.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-546437/1/html/gmb-2025-546437.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-546437/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-546437/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-546437/1/odt/gmb-2025-546437.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-546437/1/pdf/gmb-2025-546437.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-546437/1/xml/gmb-2025-546437.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-546437\/1\/xml\/gmb-2025-546437.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-546437\/1\/html\/gmb-2025-546437.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-546437\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-546437\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-546437\/1\/odt\/gmb-2025-546437.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-546437\/1\/pdf\/gmb-2025-546437.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-546437\/1\/xml\/gmb-2025-546437.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-15T09:20:35.69267+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-546437.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "ruimtelijke ordening",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Adres": {
                        "postcode": "5582JZ",
                        "geometrie": "POINT(161099 378439)",
                        "huisnummer": "18",
                        "straatnaam": "Den Hof",
                        "woonplaats": "Waalre",
                        "locatiepunt": "51.3950750460707 5.47483691836103",
                        "locatiegebied": "51.395075,5.4748369",
                        "ligtInGemeente": "Waalre"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "546437",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-15T09:11:34.1714299+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-15T09:11:34.1714299+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Aanvraag omgevingsvergunning voor het vervangen van bestaande handelsreclame, Den Hof 18, 5582 JZ te Waalre",
                "creator": "Waalre",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-15",
                "authority": "Waalre",
                "identifier": "gmb-2025-546437"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-15",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-12-15",
                "publisher": "Waalre",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}