Rijksarchief • Document Detailpagina

Aanvraag omgevingsvergunning voor de doorbraak van een wand aan de Willibrorduslaan 16, 5581 GE te Waalre

⏳ IN BEHANDELING
15.12.2025
REF: 5-546475

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-546475

Archiefdatum

15.12.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

15.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Waalre

Document Inhoud

Aanvraag omgevingsvergunning voor de doorbraak van een wand aan de Willibrorduslaan 16, 5581 GE te Waalre

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Willibrorduslaan 16 5581GE Waalre

Coördinaten

LAT: 51.3864104 • LNG: 5.4464032

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Adres": {
        "postcode": "5581GE",
        "geometrie": "POINT(159120.89 377473.06)",
        "huisnummer": "16",
        "straatnaam": "Willibrorduslaan",
        "woonplaats": "Waalre",
        "locatiepunt": "51.3864104433606 5.44640316611638",
        "locatiegebied": "51.38641,5.4464032",
        "ligtInGemeente": "Waalre"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

De gemeente Waalre heeft een aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen voor de doorbraak van een wand.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

De gemeente Waalre heeft een aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen voor de doorbraak van een wand.

Willibrorduslaan 16, 5581 GE Waalre

Als de vergunning wordt verleend of geweigerd, publiceert het college van burgemeester en wethouders van Waalre een nieuw bericht. Aangevraagde en verleende omgevingsvergunningen kunt u digitaal opvragen via het volgende emailadres: vergunningen@waalre.nl.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-546475/1/html/gmb-2025-546475.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-546475/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-546475/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-546475/1/odt/gmb-2025-546475.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-546475/1/pdf/gmb-2025-546475.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-546475/1/xml/gmb-2025-546475.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-546475\/1\/xml\/gmb-2025-546475.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-546475\/1\/html\/gmb-2025-546475.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-546475\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-546475\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-546475\/1\/odt\/gmb-2025-546475.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-546475\/1\/pdf\/gmb-2025-546475.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-546475\/1\/xml\/gmb-2025-546475.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-15T09:21:28.558108+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-546475.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "ruimtelijke ordening",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Adres": {
                        "postcode": "5581GE",
                        "geometrie": "POINT(159120.89 377473.06)",
                        "huisnummer": "16",
                        "straatnaam": "Willibrorduslaan",
                        "woonplaats": "Waalre",
                        "locatiepunt": "51.3864104433606 5.44640316611638",
                        "locatiegebied": "51.38641,5.4464032",
                        "ligtInGemeente": "Waalre"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "546475",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-15T09:11:47.2600096+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-15T09:11:47.2600096+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Aanvraag omgevingsvergunning voor de doorbraak van een wand aan de Willibrorduslaan 16, 5581 GE te Waalre",
                "creator": "Waalre",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-15",
                "authority": "Waalre",
                "identifier": "gmb-2025-546475"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-15",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-12-15",
                "publisher": "Waalre",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}